Hallo dames, Ik ben sevgul en ben voor het eerst hier. We hebben samen met mijn vriend besloten om voor een babytje te gaan! We hebben het pas een keer geprobeerd. Ik was als laatst 15 januari ongesteld. We hebben 2 februari zonder anticonceptie gevreeen. Ik ben nu dus ruim 6 dagen over tijd heb wel heel erg pijn. Menstruatie pijn begon vorige week donderdag al. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me wel heel erg druk heb gemaakt. Dat komt omdat ik 15 februari een ipl behandeling heb gehad. Dat is een soort flitslichtbehandeling om te ontharen. Ik liet mijn oksels ontharen. Toen ik zaterdag nog steeds niet ongesteld was geworden ging ik me erg druk maken heb zeker 2 dagen gejankt want je mag tijdens je zwangerschap geen ipl behandeling laten doen. Donderdag voordat ik naar de IPL behandeling ging heb ik wel een zwangerschapstest gedaan om te weten of ik wel of niet zwanger zou kunnen zijn. Was negatief dus ging ik me laten laseren. Achteraf bleek dat ik veelste vroeg een zwangerschaptest heb gedaan. (omdat dit allemaal nieuw is voor mij wist ik het allemaal niet) In ieder geval zaterdag weer een test gedaan negatief. Ik heb maandag meteen de huisarts gebeld met veel spanning wat ik zat echt met de IPL behandeling na 13.00 zou ik weer terug gebeld worden kon niet wachten heb zelf weer teruggebeld. Uiteindelijk kreeg ik gelukkigggggggggg te horen dat ik met niet zo druk hoef te maken voor de IPL behandeling. FIEUWWWWWWWWW een hele opluchting. De dokter zei dat ik me te druk heb gemaakt en vandaar dat de menstruatie wat later zou kunnen komen. Als het aan het eind van de week nog niks is moest ik kontakt opnemen. Ik heb dus al vanaf vorige week donderdag ontzettend veel lage rugpijn buikpijn en 's avonds hoofdpijn. Ik maak me nu niet druk meer wil wel graag een baby maar was heel bang door die "shit" IPL behandeling. Nu een week later nog steeds last maar geen druppeltje bloed. Dames een lang verhaal hoop wel op een reaktie van jullie wat zou het kunnen zijn? Zou het inderdaad komen omdat ik me zo heb gestrest of zou ik zwanger kunnen zijn. heel veel groetjes Sevgul
Welkom! Met wat voor anticonceptie heb je eerst gevreeen want als het met de pil was zou je aan het ontpillen kunnen zijn en ligt het daar aan. In elk geval heel spannend en ik hoop dat je gauw een postieve test in handen hebt
Welkom hier. Idd kan je cyclus net na het stoppen met de pil een stuk langer zijn en stress kan er zeker ook voor zorgen dat het niet komt.
Hallo dames, Ik gebruik al meer als een jaar geen anticonceptie ik heb hiervoor de nuvaring gebruikt. maar de afgelopen jaar heeft hij zich beschermd condoom'. De pil heb ik nooit zo lang gebruikt want ik kon niet tegen de pil.
Welkom en veel suc6 met klussen! Het kan inderdaad stress zijn maar anders test je toch gewoon nog eens.
Welkom, en ik hoop dat de onzekerheid snel weg is of je nu wel of niet zwanger ben. Ik denk zelf ook dat het door de stress komt dat je nog niet ongi ben geworden. Heel veel succes voor de volgende ronde, als je niet zwanger ben.
Hallo dames, Ik ben ongesteld geworden. Met heel veeeel pijn. De dokter denkt dat het misschien een zwangerschap was die vroegtijdig is afgebroken? OOk zou het door stress geweest zijn. In ieder geval ben ik nu wel opgelucht we gaan gewoon even rustig aan doen en voorlopig geen IPL behandelingen meer dan hOef ik me ook niet te gaan stressen