Praktische vraag; Schoonmaken onder vrij lage boxspring

Discussion in 'De lounge' started by jijenikke, May 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Hallo dames,

even een vraagje. Wij hebben inmiddels alweer een tijd een nieuw bed, helaas is de ruimte onder het bed nogal gering en zitten er wat obstakels waardoor ik heel lastig onder het bed kan stofzuigen/dweilen. Het bed optillen is niet te doen, veel te zwaar en wegschuiven kan niet i.v.m. de indeling van de slaapkamer.

Hebben jullie hier ervaring mee? Misschien een bepaalde dweil die makkelijk overal onderdoor gaat?

Graag hoor ik het!!

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Tja je kan aan een swiffer een goede natte doek vast maken, of er zelf zo ver mogelijk onder gaan liggen met een bezem met daarom heen een natte doek. En anders word het toch aan 1 kant optillen door iemand.

3. Mel3

Mel3 Actief lid

Mar 14, 2015
    268
    0
    16
    Met een uitschuifbare plumeau onderlangs.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Plumeau en gewoon een grote natte vloerdoek. Doe dat zelf zo met de bank.

5. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Hier hetzelfde probleem. We hebben een elektrisch verstelbaar bed dus ik zet hem dan zo hoog mogelijk en kan er zo voor het grootste gedeelte onder, behalve waar de motor zit. Weet niet of dat bij jullie mogelijk is?

6. MissyC

MissyC Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    1,098
    8
    38
    Ik ga dan altijd op de grond liggen met de stofzuigerslang.. Werkt hier prima

7. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Gewoon je stofzuiger zo plat mogelijk op de grond houden, net als je onder de bank/kast stofzuigt

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier lukt dat niet. Grondspeling is net een centimeter dus kom er met niets onder. Dus als iemand tips heeft.

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik doe het met een plumeau en daarna de stof die er onder vandaan komt opzuigen

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Bij net 1cm zou ik er een plumeau bij gladde vloer langs halen waar ik bij kan en zo laten.

Hier wel hoogte maar ik ga ook echt de grote kisten die eronder staan niet weg halen hoor . Alleen de weekendtassen en dan waar man bij kan word met de stofzuiger gedaan en klaar. ( vloerbedekking)

11. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Plumeau vind ik een goed idee, ook met natte doek, met de stofzuiger er helemaal onder redt ik niet door een rare ruimte eromheen.
    ! Helaas is het bed niet elektrisch verstelbaar, dus dat wordt hem ook niet. Probleem is dat mijn vriend ernstige astma heeft, ( zelf interesseert het hem niet, hij zeurt ook niet ) maar dat ik toch wel om de dag moet stofzuigen en daar hoort onder het bed ook bij.

Bedankt voor de goede tips tot nu toe!

Share This Page