Hoi, Mijn dochter is nu 5 maanden en ik geef volledige borstvoeding. Nu heb ik al een tijdje heel af en toe een veeg roze/bruin of wat rozig slijm. Dacht in eerste instantie dat ik ongesteld werd maar zette toch niet door. Nu had ik gister na sexen echt helder bloedverlies en nu is het weer over... Ook af en toe een beetje krampjes erbij... Herkent iemand dit? Begin me een beetje zorgen te maken, vind het toch wel een beetje raar... xxx
Ik denk dat het niets is om je zorgen over te maken hoor. Alles moet weer een beetje op gang komen Toen ik weer voor het eerst ongesteld werd was ik zo'n 2 dagen ongesteld, maar echt maar een klein beetje. De tweede keer was het al wat normaler
nee k denk idd dat het is doordat je lichaam weer op gang moet komen zeg maar.. ik zelf geef nu ook borstvoeding, t vloeien is al gestopt en ben benieuwd wanneer t allemaal op gang komt, k zal je forum in de gaten houden. k ben nog geen 2 wk geleden bevallen dus alles is nog zo pril.. bij de 2e van ons was ik na 4 maanden borstvoeding af gaan bouwen, maar ik was dus binnen die 4 maanden al wel een keer ongesteld geworden...nu zullen we wel zien hoe t loopt, ga verder ook niets nemen van pil, want wil proberen mn cyclus beetje op normale manier te krijgen.
Ik heb afgekolfd tot 6 maanden. Ben in juni bevallen en in september, was net terug aan't werk, had ik een doorbraakbloeding. Dacht terug ongesteld te zijn, maar na een middag was het over. Uiteindelijk heeft het 5,5 maand na de bevalling geduurd voordat ik terug ongi werd. Eerste keer was gewoon, tweede keer enorm heftig! Maar tussendoor had ik dus ook vaak bij het afvegen een roze veeg, amper iets in m'n inlegkruisje. Dacht ook elke keer dat het begonnen was, maar niet dus... Vond het maar vervelend eigenlijk, je weet niet waar je aan bent.
ik heb door omstandigheden geen bv kunnen geven,maar mijn dochter is nu 8 weken en 1 dag en uitgerekend vandaag ben ik ongi geworden. Mijn man had al in de gaten.Ik werd al sjachie en mopperde de hele week al
Heb geen advies voor je..ben ook in afwachting van m'n eerste ongi na de bevalling. Ik ben weliswaar nog niet zo heel lang geleden bevallen (5 weken), maar ben erg benieuwd Sinds 2 weken volledig gestopt met vloeien en geef geen BV.
Ik denk ook dat je lichaam weer op gang moet komen, maar ik snap ook dat je er onzeker van word. Mijn dochter is nu 3 maanden en 6 dagen. 2 weken terug had ik wat roze na het afvegen, dacht dus ik ongesteld zou worden, maar helaas. Nu 2 dagen al wat bruinverlies en af en toe een druppel rood, maar ik vind niet dat ik dit een menstruatie kan noemen. Ben wel gister met de pil begonnen, omdat ik dacht dat het nu wel door zou zetten, maar vandaag laat het weer op zich wachten. Heb nu wel de bekende kwaaltjes als pijn in mijn rug enzo. Ik denk dat we niet meer kunnen doen dan afwachten en als je je echt zorgen maakt even langs de huisarts. Groetjes Lies
Hm.. Ik kan je helaas ook geen raad geven.. Nadat Mick geboren is, stopte het vloeien met 5, bijna 6 weken.. (ik blij!) Werd ik 2 dagen later al ongesteld..
Hier stopte het vloeien na 2 weken maar de ongesteldheid duurde nog een tijd dat duurde 2 maanden en die keer was ook MEGA erg en veel, ook veel pijnlijker dan anders.