Dag lief "kleintje" (11 wk)

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Mystic Sun, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Lieve "Kleine"...

Bij de eerste echo (7 wk 1 d) waren we zo trots en blij, je was helemaal gezond en je hartje klopte sterk.
    Vol verlangen konden we haast niet wachten tot de 2de echo (11 wk), die was vandaag en we konden het niet geloven....
    Je o zo sterke hartje was gestopt met kloppen, je was overleden.....

We missen je :cry:

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Mystic Sun,

Wat een enorme klap zeg... heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd :cry:...

Liefs,
    Josien

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Helaas weet ik sinds zondag precies hoe het voelt. Heel veel sterkte met dit verlies..... Vreselijk als je het hartje al hebt horen kloppen en je denkt dat het allemaal goed gaat :(

Heel veel sterkte....

4. Selina26

Selina26 Bekend lid

27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Heel veel sterkte...

5. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Lieve Mystic,

ook hier wil ik je heel erg veel sterkte wensen!

Veel liefs en een knuff....

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ook ik wil je hier nogmaals heel veel sterkte wensen de komende tijd.

Liefs Miranda

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ooooh meis ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!
    Ik hoop dat na de regen de zon snel weer mag schijnen voor jullie!

Liefs Rach

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meisss wat een schrik zeg
    heel veel sterkte! :(

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lieve Mystic en je gezin,

Zit hier met de tranen te typen, heel veel sterkte aankomende tijd en ik denk aan jullie!

Dikke knuff....

11. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Heel veel sterkte.

12. Niet meer actief

heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje..

...dikke knuf Naatje

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Veel sterkte met dit verlies :(

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel sterkte meis!

15. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe komende tijd

16. Aaltjen

Aaltjen Lid

28 okt 2007
    5
    0
    0
    KAPSTER
    TWENTE
    Heel veel sterkte , weet hoe je voelt wij hebben precies het zelfde gehad in december.

Groeten,
    Aaltjen mama van 1 zoontje en 2*

17. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Ik weet hoe het voelt. Ik heb ook pas 16 jan een MK gehad (9weken). Het was mn eerste zwangerschap en gelijk bij de eerste ronde. Ik herinner me dat het bij jou ook zo was en denk dat we evenver zaten. Als je erover wil praten kan je me altijd een bericht sturen.
    Heel veel sterkte...
    Liefs Anneke

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey Mystic,en hoe is het gegaan gister?

Sterkte meissie!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey Mystic,

Wat schrik ik van dit nieuws! Ik wil jou en je man veel sterkte wensen bij het verwerken van dit verdriet. Ik denk aan je.

20. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ben gistermorgen om 08.00 geholpen met curretage en mocht tegen 21.00 s'avonds pas weer naar huis in verband met teveel vloeïng en een te hoge koorts.
    Het gaat redelijk, de operatie zelf is me 100% meegevallen, maar hoorde van de gynaecoloog dat ze er normaal 10 minuutjes mee bezig zijn en met mij was het een dik half uur vanwege hevige bloedingen.
    De "kleine" wordt opgestuurd voor onderzoek, maar de gynaecoloog denkt dat het de onstekingen en de daarbij horende pijn en de medicatie zijn geweest die ervoor gezorgd hebben dat het niet mocht overleven.
    Gelukkig is verder alles goed verlopen, maar toen ik wakker werd miste ik gelijk mijn dikke buikje, hij is weer helemaal weg
    Ik heb nu wel heel erg veel hevige buikpijn maar slik daarvoor 4x per dag 2 paracetamol voor 1 week lang daarna mag ik afbouwen.
    Tevens bloed ik nog echt als een rund, mijn man heeft de winkel leeggekocht met verbandjes.
    Ook is dik 1.5 maand (vanaf curretage tot mijn eigen eerste menstruatie) gemeenschap ten strengste verboden daar mijn baarmoeder veel tijd nodig zou hebben te herstellen.
    gelukkig is mijn mannetje erg zorgzaam en lig ik op de bank en hij zorgt voor de rest, ik hoop dat ik me na het weekend weer wat beter kan voelen, emotioneel is het ook erg zwaar en we hebben samen met de gynaecoloog afgesproken dat ik over 10 dagen weer met de pil ga beginnen tot december 2008 en dan gaan we het weer proberen.
    Tot die tijd hebben wij als gezin de tijd om dit te kunnen verwerken want echt dit gaat je niet in de koude kleren zitten hoor bah, en lekker verhuizen en ons richten op de woning en alles erom heen, en dan voorzichtig met een babykamer beginnen want een 2de kindje komt er zeker daar gaan we voor !
    Ook kan ik lichamelijk goed herstellen in deze periode, ik wil het echt de tijd gunnen...
    Ik ga nu even mijn oogjes weer dichtdoen want ben zo verschrikkelijk moe, gewoon erg duf van al dat gedoe gisteren maar ben blij dat ik weer thuis ben, over 3 weken moet ik weer op nacontrole komen bij de gynaecoloog.

Ik wens iedereen hier veel sterkte met het zwanger worden, de zwangerschappen en de geboortes en dat alles maar goed mag blijven gaan..
    Veel succes iedereen

Deel Deze Pagina