Ik ben benieuwd hoe het zal zijn. Ik meende in de Veronica-gids iets gelezen te hebben dat er 1 boer was die helemaal geen brief heeft gekregen? Weet niet of dat waar is, maar dat zou wel sneu zijn. Vanavond kijken dus
Ik zat vanavond in de auto en heb snel nog even mijn moeder gebeld. Die heeft het opgenoen, dus kan ik morgen lekker kijken. Ik ben erg benieuwd. De vorige series vond ik erg leuk om te zien!
was wel leuk ja! de een kreeg zowat 400 brieven en de ander maar 31 terwijl hij erzelf meer had verwacht!
@rach84 nee klopt niet, iedereen heeft brieven gekregen. Ik geloof dat 18 brieven het minst was, maar weet niet zeker. Ik vind het geweldig, vooral die ene uit Twente. Die heeft van die leuke opmerkingen.
Van die leuke opmerkingen hebben wij hier in twente allemaal Losser woonde die boer, echt een vrolijke vent en iets van 331 brieven. Die ene boer had wel brieven gekregen maar wilde ze niet meer hebben omdat er een vrouw had gereageerd op zijn oproep en die had zomaar in eens voor zijn deur gestaan en dat bleek toevallig ook nog eens de ware te zijn. Hij was dus al voorzien En dan de boerenvrouw 883 brieven ofzo iets . Groetjes Anita
Ze stond bij die vrouwelijk boer met leuke handen maar dat was zo veel dat ze net kon tillen. Denk dat dat het geweest moet zijn... Voor de grap van ik heb geen brieven voor je mee gebracht in mijn tas.....
Ja, of die ene die de brieven niet wou hebben, omdat ie ze niet meer nodig had (ineens al een vriendin had)
Ja, of die ene die de brieven niet wou hebben, omdat ie ze niet meer nodig had (ineens al een vriendin had)
Leuk is dat zeg, zo'n dating-programma met 'normale' mensen uit het 'echte leven'. . . Was een leuke aflevering. Ik blijf het volgen!
Nou ik vond het weer leuk hoor! Maar ben ik de enige..of vinden meer mensen die canada-boer een klein beetje creepy? Die oudere boer met z'n siepie vond ik heel schattig. En de bollenboer met z'n klarijn, helemala verliefd in 5 minuten. Ik vind yvon jaspers ook een goeie presentatrice hoor, ze doet het echt top! Ben benieuwd naar volgende week als ze gaan daten!