Heftig hoor... naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pim, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. illydv

illydv Lid

10 apr 2007
    20
    0
    0
    Lerares Engels
    Succes allemaal en laat even weten hoe het gegaan is! Het is vreemd om er zo over te praten met een HA of gyn maar ook wel prettig.

Hier nog steeds een hele vage cyclus. Ik ga de gyn maar bellen voor een afspraak. Ik snap er niks meer van.

Groeten illy

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Ik was eind juli naar de HA geweest.. omdat we al bijna 2 jaar bezig zijn.. maar het niet lukt..
    hij vroeg me of ik een maand wilde tempen.. heb ik inmiddels gedaan en de lijst zegt dat ik geen eisprong heb.. maar ik wil nou al een ruime tijd een afspraak maken maar durf niet omdat omdat ik niet wil horen dat ik dalijk onvruchtbaar ben (klinkt raar maarja.. :()

En mijn mannetje die denkt al helemaal dat hij niet de reden van onvruchtbaarheid kan zijn.. misschien teveel trots ofzo? :( Maar ik denk dat ik toch morgen maar eens de stap ga zetten om een afspraak te maken.. anders komen de kindjes nooit.. :(
    Hoop iig dat er snel actie kan worden ondernomen.. geen idee hoelang het duurt voordat het proces allemaal in elkaar is gezet van de gyn. etc.

3. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Wij gaan na onze vakantie in oktober naar de huisarts. Ik ben wel blij dat we een datum hebben geprikt, maar zie er als een berg tegenop. Ik krijg gelijk visioenen van hormonen prikken en bijbehorende afschuwelijke stemmingswisselingen (ik ken mezelf; ben al een emotioneel wrak als ik ongesteld moet worden :oops: ). :) Af en toe kan ik zo lekker overdrijven!
    Ik weet dat mijn man ook niet echt op een zaadonderzoek zit te wachten alhoewel ik wel een glimlachje ontlokte door aan te bieden om hem een handje te helpen, ;)
    Waar ik eigenlijk het bangst voor ben is dat ook medisch ingrijpen niet zal werken, dan moet ik toch eens mijn toekomstverwachtingen bij gaan stellen...

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Die angst leeft volgens mij bij iedereen die de medische molen ingaat. Mijn kerel heeft al een onderzoek gehad en vrijdag mogen wij bellen voor de uitslag/afspraak.

Bij mij (en ook mijn man) leeft heel erg de angst dat er helemaal niks mogelijk blijkt. Dat betekend idd een drastisch aanpassingsvermogen plus een hoop verdriet. Ik hoop innig dat er bij ons iig nog mogelijkheden zijn en dat gun ik iedereen hier!

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi meiden,

ik ben begin juli naar de huisarts geweest dat was 8 ronde na mk, ik wilde gewoon mijn verhaal kwijt en overleggen. Gelukkig heb ik een lieve ha die zei, als het na de vakantie nog niet is dan leg ik een doorverwijzing klaar. Die verwijziging heb ik dus opgehaald en een afspraak gemaakt met de gyn, aanstaande dinsdag kunnen we terecht.

Mijn vriend vind het allemaal wat vroeg (overdreven) hij zegt ook het komt wel goed maar ik wil gewoon controle (zekerheid) dat alles goed is.
    Dus nu gaan we samen naar de gyn volgende week, ik ben erg benieuwd.

Liefs Inger

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoe is het pim?

Ik zag dat je vandaag moest, veel succes, laat even weten hoe het was.

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    We worden allebei getest op chlamydia (standaard) en manlief moet zijn zaad inleveren. Vervolgens worden we gericht doorgestuurd naar de gyno.

Pim

Deel Deze Pagina