Er zijn weer een aantal topics over werk geopend en dan begint het bij mij ook weer te kriebelen.. Ik werk al vanaf 2000 voor dezelfde werkgever en heb het eigenlijk nooit superleuk gevonden. Het is een administratieve baan en ik vind gewoon dat ik veel meer in mijn mars heb. Maar ik heb alleen maar een administratieve opleiding gedaan, dus als ik iets anders wil moet ik me laten omscholen (in de meeste gevallen). Het lijkt me zo leuk om iets met grote evenementen/beurzen te doen. En dan in de organisatie bijvoorbeeld. Maar wat voor opleiding of functie moet ik me hier nou bij voorstellen?
volgens mij kun je met vrijetijdskunde daar iets mee doen. Maar ik weet niet of die opleiding nog bestaat eigenlijk Ja dus HBO Toerisme en vrijetijdskunde
Vaak word daar een marketing opleiding voor gevraagd. Als je echt terug naar school wilt kom je daar op uit.
Lijkt mij ook superleuk! Je hebt ook duale opleidingen (dus werken en leren). Avans in Breda bijvoorbeeld (weet niet waar je woont). Je kan ook proberen om in die branche te rollen. Dat je een administratieve baan zoekt in die sector, misschien wil die werkgever dan nog wel meebetalen aan je opleiding.