heftig ontpillen, ook veel zwangerschapskwalen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sjaantje, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Ik heb een misschien vreemde en voorbarige vraag maar hoop op antwoorden en ervaringen!

Ik ben net gestopt met de pil anderhalve week geleden eerste dag menstruatie gehad en nu ben ik de laatste 3 a 4 dagen zo beroerd!
    Misselijk, hoofdpijn en duizelig. Ik heb me vandaag zelfs ziekgemeld op mijn werk! Gelukkig las ik dat het bij ontpillen hoort dat stelde me wel gerust dat ik niets geks heb...

Nu is mijn vraag, als je zo 'heftig' reageert op het stoppen met de pil, heb je dan ook meer kans op heftigere zwangerschapskwaaltjes? En is dit juist goed en gezond als je lichaam zo heftig reageert?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
    Thanx

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Vervelend dat je je zo beroerd bent gaan voelen. Het zou misschien ook een griepje kunnen zijn...

Het verschilt denk ik per persoon, de een reageert er heftiger op als een ander.

Ik had zelf niet overdreven last van het ontpillen moet ik zeggen, mijn menstruatie was minder heftig, maar had zelf meer last van misselijkheid en moeheid. Tijdens mijn zwangerschap heb ik ook niet overdreven veel last gehad van kwaaltjes.

Maar denk persoonlijk zelf dat het later geen invloed heeft op de kwaaltjes die je tijdens de zwangerschap zou kunnen krijgen.

Groetjes

3. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    had ik ook zeer veel last van,gedurende drie maand

4. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ik ken je gevoel.. ik ben nu voor de 3de maand gestopt.. en de 1e maand was een HEL.
    Ik ben juist aan de pil gegaan door die pijn en kwalen. Dus weet wat je mee maakt zeg..
    Over zwangerschaps kwalen en heftig kan ik nog niet over mee praten.. wie weet snel hihi

5. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    O jee.., dus dit kan ook nog wel lang duren deze narigheid?
    Ik hoop maar dat het ook een combinatie is met vermoeidheid of griep want dit is niet grappig meer!

Deel Deze Pagina