Wat zou ik doen (ivm testen)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi hoi iedereen,

Weer eens een topic over overtijd zijn maar ik zit met een prangende vraag. Vorige keer was ik ongeveer 65 overtijd. Uiteindelijk zijn m'n maandstonden er toch doorgekomen maar eigenlijk maar een dag of twee. Maar goed ik was super blij ze te zien! Die keer heb ik het moeilijk van me kunnen afzetten en véél zwangerschapstesten versleten en dan maar uiteindelijk een bloedtest. Allemaal zo negatief als maar kon zijn en uiteindelijk heeft m'n lichaam laten merken dat ik echt niet zwanger was.

Nu zit ik ondertss weer aan de 57 dagen geloof ik? Heb ik één keer getest toen ik een week overtijd was maar ben er verder niet meer op ingegaan de test was dus negatief. Heb het momenteel heel druk en ik was er niet echt mee bezig. Vaak voelde ik dat rommelend gedoe in m'n onderbuik en dat was het teken voor me dat m'n maandstonden eraan kwamen maar nog steeds niets...

Nu wil ik niet hervallen in het gedoe van vorige keer ik weet nu hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Heb ook geen symtomen en dat is voor mij DE redenen om te geloven dat er deze keer ook weer niets aan de hand is. Ik begin die lange cyclussen wel beu te worden het is gewoon niet prettig.

Nu vroeg ik me af zou ik me aan een test wagen of gewoon weer verder afwachten? Nogmaals heb dus 1 keer getest bij een week overtijd... en die was negatief. Heb ook geen symptomen.

Na een lange tekst zit ik dus met een de vraag toch nog een testje of niet?

Groetjes

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Ja waarom niet maar als je weer zo'n lange cyclus hebt kun je er ook mee naar je HA gaan.
    Wie weet krijg je iets om je cyclus weer op gang te brengen?!

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou toch niet testen en de 65 dagen afwachten. Maar ik zou wel zeker een afspraak maken bij de HA. Zodat hij/zij die lange cycly kan nakijken, en misschien kan hij ook wel een testje doen. Mocht het toch raak zijn deze keer dan is het lastig voor een arts te bepalen hoe ver je bent (zeker door die ene negatieve test). Een afspraak lijkt me daardoor echt de meest logische stap.
    Ik hoop dat je vlug duidelijkheid krijgt.

4. Niet meer actief

Mss wel jah... al werd er me vorige keer gezegd dat alles inorde was. Ik ga gewoon nog afwachten tot dag 65 is er dan niets te zien ga ik testen is die dan negatief maar weer een onderzoekje plannen zeker. Wat een gedoe toch allemaal.

Dankje voor de antwoordjes!

Deel Deze Pagina