Heftig vloeien na de bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kiki, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik zal vast niet de eerste zijn die het vraagt, en ook zeker niet de laatste, maar ik heb een vraag over vloeien.

2 weken geleden heb ik een keizersnede gehad en al binnen een week was het vloeien vrijwel helemaal over. Voor de zekerheid heb ik nog wel maandverband gebruikt, maar ik had het met een inlegkruisje ook kunnen redden.
    Nu vanavond had ik een meningsverschil met onze dochter en ik heb haar, tegen alle adviezen van niet tillen ed. in, op de gang gesleept. Ze is ongeveer 20 kilo, dus meer dan ik mag tillen :oops:
    Eigenlijk meteen na deze (domme) actie kreeg ik een vage steek in mijn onderbuik en voelde ik dat ik weer begon te vloeien. Meteen zat het verband vol en de volgende ook.
    Is dit mijn "straf" voor teveel tillen? Is het normaal dat het weer heftiger begint? Kan er iets goed mis zijn binnenin? Wanneer moet ik me echt zorgen gaan maken?

Ik heb gelukkig nu geen pijn en voel me ook niet heel anders dan normaal.

Groetjes van kiki

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    kiki kiki kiki toch!

Ja je bent hartstikke afgestrafd, gelukkig heb je er geen buikpijn aan over gehouden wat dat zou niet gek zijn geweest! Niet meer doen hoor! en als het goed is is het vloeien nu weer verminderd!

Imke

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    :oops:

Ik zal nu echt beter uitkijken :oops:
    En wat betreft die buikpijn, die heb ik ook gehad, maar ik dacht dat het mijn darmen waren...
    En je hebt gelijk, het vloeien is ook alweer minder.

Lesje geleerd, bedankt voor je antwoord.

Groetjes van Kiki

PS fijne vakantie.

Deel Deze Pagina