Veel pijn na seks in onderbuik...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MamaKitty, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hallo,
    mijn vriend en ik hadden vanmiddag sex. Tijdens de sex had ik al steken en voelde het naar in mijn onderbuik. Dus zijn we maar vroegtijdig gestopt. Ook omdat ik de laatste 2x na het klaarkomen erg veel pijn in mijn onderbuik had (krampen).
    Maar nu dus gestopt en ik had me toch een pijn in mijn onderbuik! Ik vond dit echt doodeng!
    Ik heb geen bloedverlies oid gehad. Alleen erge pijn. Kan het niet omschrijven, maar het waren geen krampen en geen steken, gewoon pijn.
    Dit hield ongeveer 20 min aan en toen zakte het wat af. Toen naar beneden gegaan en op de bank gaan liggen. Nog hield ik pijn.
    Nu (3,5 uur later) heb ik het nog....de pijn blijft hetzelfde.
    En geen bloedverlies.
    Ik heb de huisartsenpost gebeld voor de zekerheid, maar daar kreeg ik enkel een sjagarijnige assistente aan de lijn die zei: "ja het klinkt heel cru, maar je bent nog MAAR 11 weken en dat geeft geen garanties. Wacht het maar af."
    En dat was het weer. Ik kan hier nu geen verloskundige bereiken, ik moet het nu met de huisartsenpost doen. Ik maak me toch wel een beetje zorgen.
    Oke, ik heb geen erge krampen of bloedverlies, maar wel pijn, die nu al bijna 4 uur aanhoud.
    Kunnen jullie mij geruststellen of moet ik weergaan bellen en eisen dat ik een verloskundige mag spreken?
    Groetjes en bedankt!
    *ps dames die dit herkennen; pb me aub, want ik maak me echt zorgen en ik weet niet hoe snel de verloskundigen dit lezen.....*

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Gisteravond de huisartsenpost nogmaals gebeld (mijn vriend dan) en we moesten langskomen.
    Huisarts daar voelde aan mijn buik en zei dathet mijn banden waren.
    Ik moest weer naar huis en rust nemen en voorlopig ff geen sex.
    Thuis meteen op de bank gaan liggen en na een half uurtje naar bed.
    Vanmorgen 10:00 opgestaan en nu nog steeds pijn.....
    Moet ik weer bellen of..............................?

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hio mamakitty,

Het is verstandiger om naar je verloskundige te bellen en niet naar de huisarts. Die weten er toch net wat te weinig van af,komen te weinig in aanraking met zwangere vrouwen.
    Indien je nog steeds klachten hebt bel je verloskudnige even!
    Door de gemeenschap kan je harde buiken krijgen omdat het geslachtsdeel heel dicht langs je baarmoeder komt. Ook tijdens het klaarkomen krampt je baarmoeder samen. Het is niet gek dat je daarna wat last hebt van je onderbuik. Doe het rustig aan neem eventueeel een paracetamol.

Imke

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bedankt!
    Mijn huisarts is mijn verloskundige ;) Woon in een durp haha daar heb je dat nog ;)

Maar ben er gister geweest omdat ik donkerroze afscheiding had. Ze hebben inwendig onderzoek gedaan (niets te zien gelukkig) en een echo gemaakt en alles zag er goed uit. GELUKKIG!

Deel Deze Pagina