Lekker windje inderdaad! Vanmorgen lagen er 2 tuinstoelen (plastic) van de buren bij ons in de tuin..
Vannacht slecht geslapen door allerlei dingen die buiten omvielen. Dochterlief werd ook telkens wakker door de harde gierende wind.
Behalve dat ik wakker werd van de jongste om te voeden, heb ik overal doorheen geslapen. Heerlijk. Paar slimme buren hadden de containers al buiten gezet, daar werd de oudste wakker van. Die krengen vlogen 1 voor 1 om gisteravond, wat een hoop lawaai gaf. Kort daarna werd de jongste wakker van de harde regen, dus heb ze beide in mijn bed gelegd. Prima geslapen daarna 😁
Hier ging het ook goed te keer. Vuilnisbak een paar keer uit de tuin moeten vissen. Vlakbij staat een grote hijskraan. Die piepte en kraakte ervan.
Ik heb vanmorgen de Puinzakken vanuit de voortuin bij de buren uit de voortuin kunnen vissen (Had er zelfs al 1 binnen gedaan omdat die zo'n herrie maakte door de wind) Ik heb ook nauwelijks geslapen :'(
hier gelukkig niet voor zover ik kan zien op knmi.. geen geel nog. vannacht behoorlijke wind inderdaad...
Hier valt het nu wel mee ( Brabant). Hopelijk blijft dat zo. Wil een beetje beter slapen dan vannacht.
Hier waait het wel flink, maar niet zo hard als gister en het gaat geloof ik ook niet zo hard waaien als gister. Heb er vanmiddag wel 10 minuten langer over gefietst dan normaal
Hier waait het ook alweer, heerlijk mag nog veel harder gaan en flinke regen en dan lekker in bed leggen.
Waait hier ook alweer flink. Hier klepperd de brievenbus normaal ook altijd flink , dit hebben we opgelost door een paar pleisters (met zo n zacht stukje) op het stukje waar t tegen aan klepperd te plakken . Scheelt echt een hoop