Goedemorgen Zal ik zwanger zijn....Oh ik zit zo in spanning! Ben 2 dagen overtijd (nog nooit eerder gehad)maar test was gister Negatief. Heb 24 februari en 18 mei een miskraam gehad en toen waren de testen altijd precies met 4 weken positief! Heb wel zwangerschaps kwaaltjes en zeer opgezette buik (had ik de vorige keren bij zwangerschap ook). Hebben jullie er ervaring mee dat de test eerst negatief aangeeft en dagen later positief? Of zit ik mezelf gek te maken? Groetjes Hennie
O, het is zo lastig! Maar het kan zijn dat je hcg nog niet genoeg is en dat het wat langerzamer komt dan je gewend bent. Dus het kan, maar het kan ook zo zijn dat je niet zwanger bent. Succes
Als je zeker weet wanneer je eisprong is geweest en dan zeker weten 2 dagen overtijd bent en hij negatief is denk ik persoonlijk van niet zwanger. Maar als je niet zeker weet wanneer je eisprong is geweest zou het zo maar kunnen. Op mijn dag waarop mijn menstruatie zou starten had ik al een hele duidelijke test.
Sluit me een beetje aan bij Bodien. Ik had het ook wel eens dat ik overtijd ging en er rotsvast van overtuigd was zwanger te zijn. Helaas hadden mijn negatieve testen gelijk en werd ik telkens ongesteld. Nu op mijn NOD een knaltest. Hopelijk latere innesteling en binnen paar dagen voor jou toch nog een positieve test!
Ik heb geen glazen bol. Dus ik kan je geen antwoord geven. Wel kan ik je adviseren om 3 dagen af te wachten en dan opnieuw te testen. Evt met een tester die wat gevoeliger is voor hcg. Zwangerschapssymptomen zijn zo algemeen, dat je daar geen pijl op kunt trekken.
Net test gedaan en zie heel licht een streep...maar streep is streep. En tijdens mijn eerste zwangerschap kwam onze kat Jopie bij mij op schoot wat hij al heel lang niet meer gedaan had... En nu lag hij net weer bij mij op schoot....misschien is hij de beste zwangerschapstest die er is hihihi.
een grijze streep is ook een streep maar niet geldig helaas Spijtig dat we de test niet kunnen zien maar ik hoop voor jou dat ze de komende dagen mooi oplopen. Inderdaad, dieren kunnen een zs wel aanvoelen maar daar heb ik hier geen ervaring mee Zitten 2 konijntjes en het zal hun worst wezen of hun baasje zwanger is of niet
Je kan soms echt wat merken aan dieren inderdaad. Onze kat wilde ook steeds op m'n buik liggen. Totdat de kleine echt begon te schoppen en mijn buik bewoog daardoor. Toen wilde hij er niks meer mee te maken hebben haha. Rare beesten zijn het soms. Wat voor test heb je gebruikt?
Afgelopen woensdag heb ik mijn eerste test gedaan. Duidelijk negatief. Zaterdag opnieuw getest en deze was duidelijk positief. Vandaag weer eentje voor de zekerheid haha en ja hoor, weer positief! Succes!!