heftig

Discussie in 'Miskraam' gestart door dorisn, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik weet niet of ik dit op de goede plek neerzet maar ik moet het ff kwijt.

afgelopen donderdag heb ik te horen gekregen dat de kleine van een vriendin van mij niet meer leeft. ze was 24 weken zwanger. ik was hierdoor zo overdondert dat ik er zeker heel wat traantjes om gelaten heb. ik heb er geen woorden voor. ik ben zo blij dat mijn eigen kleine lekker druk is.
    liefs doris

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ow jee meis, dat is een harde klap inderdaad. En hoe gaat het nou verder bij haar dan, moet ze de zwangerschap uitzitten of?
    Het is alleen het belangrijkste dat jij nu even stress vermijd al kan ik geloven dat dat op dit moment erg lastig is, maar stress is op het moment ook niet goed voor je kindje he en voor jou ook niet.
    Heel veel sterkte gewenst

Groetjes Diaan

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    stress vermijden gaat vanaf afgelopen zaterdag. ik ben vrijdag getrouwd dus die kleine van mij heeft wel een hoop stress meegekregen. hoe het nu bij haar verder gaat weet ik niet, heb haar nog niet gesproken, ze wilde zoveel mogelijk met rust gelaten worden.
    liefs doris

4. Niet meer actief

Ja is ook logisch, is niet niks opeens je kindje verliezen.
    Wat vreselijk zeg!

Liefs xena

5. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja dat kan ik me wel voorstellen, maar ik denk ook niet dat zij het alleen aan kan op het moment, maar voor jou is het ook niet goed om daar te zijn nu, want jij trekt je het verhaal aan, wat logisch is, en bent zelf ook bang dat het jouw kan overkomen, maar op het moment is voor jou goed dat je even rust hebt en niet te veel dingen aan je hoofd hebt, want dat kan je duur komen te staan. ik spreek uit ervaring. Ik heb geen fijne zwangerschap gehad. Alleen maar pijn pijn en nog eens pijn en niet slapen, dus ben ook helemaal gebroken, maar ja het is makkelijk te zeggen ik hoef nog maar 3 weken.
    Gefeliciteerd trouwens met jullie trouwen. Wel een leuke dag gehad?

6. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

31 aug 2007
    147
    0
    0
    van zo'n verhalen krijg ik nou altijd kippenvel!
    het lijkt me vreselijk zoiets te horen te krijgen
    de oorzaak weet je natuurlijk ook nog niet he?

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb bij de lounge even kort onze dag beschreven. het was een super dag, helemaal zoals wij dat wilden.
    liefs doris

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Dorisn,

Ik heb dit topic verplaatst naar Miskraam, daar vind ik hem beter op zijn plaatst, dan tussen zwangerschap.

Verscrhikkelijk van je vriendin.

Groetjes,
    Elvira (moderator)

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    prima, vond het ook niet echt de goede plek waar ik hem had gezet, maar wist ff niet waar ik hem anders neer moest zetten. was hem alleen ff kwijt.
    liefs doris

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    afgelopen maandag hebben ze het kindje gehaald. het was een meisje en ze hebben haar xaviera genoemd. vandaag wordt ze begraven. ik ga er zelf niet naartoe omdat ik bang ben dat het te heftig wordt voor mij.gelukkig hadden onze vrienden er alle begrip voor ondanks hun situatie. ik kan het nog steeds niet bevatten, tis nog zo onwerkelijk dat ze nu gewoon niet meer samen met mij zwanger is. met de kleine van mij gaat het gelukkig goed, al ben ik wel dubbel zo blij met alle schopjes en bewegingen.
    liefs doris

11. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Jeetje zeg. Nu zal het voor jouw gevoel ook wel vervelend zijn dat ze jou nu ziet met een dikke buik, maar jij kunt er niets aan doen. Gelukkig dat ze het gehaald hebben, want als je je hele zwangerschap nog een dood kindje in je buik moet dragen verschrikkelijk. Nou heel erg veel sterkte meis.

12. Emelkiz

Emelkiz Actief lid

20 dec 2007
    136
    0
    0
    almelo
    jeetje wat verschrikkelijk zeg zoiets, heb ik echt geen woorden voor, wat een verdriet zal je vriendin hebben, veel sterkte voor haar gewenst.

Deel Deze Pagina