Net de echo gehad zitten nu te wachten op de verloskundige er zit wel een vruchtzakje en er is ook wel iets in te zien maar niet duidelijk genoeg om uitsluitsel te geven Nu wachten op een gesprek met de verloskundige. En waarschijnlijk over 10 dagen terug komen voor een nieuwe echo.
Als je nu echt 7 weken zwanger zou zijn dan zou er wel meer te zien moeten zijn meis. Hebben ze niet aangeboden om HCG te prikken?
De grote van het vruchtzakje is de grote van 6weken en 2 dagen en dan is er nog niet altijd iets te zien met een gewone echo ... hoeft nog niks te zeggen hebben ze mij verzekerd
Bij 6 weken en 2 dagen zie je nog niet altijd hartactie. Weet je precies hoe lang je zwanger bent of niet helemaal? Nou blijft dus nog even spannend. Sterkte met wachten!
Het enige wat we weten is dat er een vruchtzakje zit en een dooier in lijkt te zitten. Volgende week vrijdag opnieuw voor een echo de verloskundige durfde er niks over te zeggen 50/50 het kan goed gaan maar ik kan ook in de aankomende dagen het vruchtzakje verliezen 😦 dus afwachten dit wordt een rare week want bij elk raar gevoel wat ik heb in mn buik / vagina denk ik.zou het nu fout gaan. Iemand tips om.het los te kunnen laten??
Geen tips maar wil je heel veel sterkte wensen en hoop op een positieve uitkomst. Bah die onzekerheid is verschrikkelijk
Ik hoop zo dat het jullie toch gegund is! En dat het bloeden en de kramp nu verleden tijd worden. Ik zou de komende dagen proberen zo normaal mogelijk door zien te komen met de dagelijkse dingen als altijd, en ondertussen hopen op het allerbeste! Als het mis is, kun je er zelf helaas niets aan veranderen Nogmaals heel veel sterkte de komende dagen!! Ik duim voor je op een goede afloop
Hallo allemaal Aankomende maandag om.10:50 moet ik voor de volgende echo. Dus langzaamaan loopt de spanning op hier. Ik ben elke keer als ik naar de wc ga bang dat ik bloed zal vinden in mn ondergoed 😕 Herkennen jullie dat en hoe gaan jullie daar mee om?