Heftige buikgriep..tips

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kimmy, Feb 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    Dl heeft het flink te pakken. Vrijdag had ze al vanuit het niets een diarree luier en wat hangerig. En gister ook hangerig maat verder okee.

En Vanochtend om half 7 werd ze wakker en heel der bedje onder gespuugd. Volgens mij was het ook wel van even geleden, maar ik heb er dus niks van gemerkt en kennelijk sliep ze gewoon verder :( Vanaf toen is het mis. Daarna nog 3 keer overgegeven en 1 keer flink diarree. Toen heeft paar stukjes brood gehad en wat thee, maar daarna al weer 4x overgegeven. En ze wilde daarna ook niks meer hebben. Dus vanaf 630 - 9 uur al 7x overgegeven, laatste keren alleen gal. Zo zielig. Nu heb ik haar even na 9 uur op bed gedaan en slaapt

Ik heb gelukkig nog ors liggen, dus als ze wakker is maar proberen. Hebben jullie nog tips qua eten/drinken bij zo'n heftige buikgriep?

2. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
  3. femhe

femhe Lid

Jan 23, 2015
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Vervelend zeg!! Onze zoon had precies hetzelfde. Dat begon afgelopen dinsdag. Ook veel overgeven en diarree, onze huisarts adviseerde extran of aa drink. Hier zitten suikers en zout in. Zou goed zijn. Rijstewater helpt nog wel watnom de diarree wat te remmen. Ik doe er altijd iets roosvicee door voor e smaak.

Beterschap!

4. Kimmy

Kimmy Actief lid

Jun 25, 2010
    315
    0
    0
    Bedankt voor de tips.

Vanmiddag ors gedronken, dit wil ze gelukkig wel goed drinken. Daarna nog 2x overgegeven, maar zal hopelijk wat zijn ingebleven. Daarna nog water gedronken en nu op bed. Duimen dat het snel over is en niet ons besmet :)

5. pepe

pepe Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    1,021
    0
    36
    Kleine slokjes drinken geven om de 5 a 10 minuten. Sowieso zorgen dat ze drinkt. Desnoods vanaf een lepel of yoghurt geven. Vocht is heel belangrijk. Plasluiers in de gaten houden, dat ze wel plast.
    Niet teveel eten in 1 keer.

Oh bericht was van gister... :D Hopelijk gaat het beter met de kleine.

Share This Page