word er gek van nies me een ongeluk. en ben niet verkouden.maar moet wel snuiten. en heb vanaf het begin al last van hikken. wie komt dit bekent voor? want hikkie,s die komen toch later in de zwangerschap voor.
ik nies al bijna 8 maanden en ik vrees dat die negende er ook gewoon bijaan geniest wordt heb ook vaak een bloedneus, de hik heeft mijn kindje vaak de laatste tijd, ik (nog) niet
Ik nies ook al echt de hele zwangerschap. Moet ook vaak snuiten, maar ben niet verkouden. Allergisch voor zwanger zijn?
ik moet ook heel vaan niezen en daardoor krijg ik een bloedneus en ik heb ook vaak de hik dacht zal wel te snel geademt hebben of zo maar jij hebt het dus ook hihihihihihi
Ja ik heb ook steeds de hik. ik vraag me af hoe dat kan.. en hele droge lippen.. niks helpt.. iedere ochtend zijn ze weer helemaal gescheurd..
hele droge lippen heb ik ook, ik smeer me een ongeluk met labello maar het helpt niet echt voor de nacht...
Ik heb nu ee tubetje van Blistex.. die helpt iets beter dan labello.. alleen brand het een beetje in het begin.. Maar hoe meer je smeert.. hoe meer je lippen er gewend aanraken.. maar niks is ook geen optie.. dus ja.. hopen dat het dalijk weer over is..