Hay meiden mag ik ff meepraten? .... kom gisteren terug van feestje zit in de auto en begin rustig aan onderin wat kramp te krijgen dit wordt steeds heviger en trekt verder op mijn buik omhoog darmen, maag tot aan mijn borsten!!! Die steekte ook een soort. Kon niet meer echt niet meer recht op zitten en begon vanzelf mijn pijn weg te puffen tot tranen in mijn ogen! Mijn vriend wou meteen doorrijden naar de dokterspost maar wou ik niet. Geprobeerd naar het toilet gegaan dit was het niet.... na nog een tijd gepuf zakte het aardig weg heeft toch een uur aangehouden!! Wat denken jullie?
Wat denken wij? hihi we zijn geen dokters hoor ik zou het niet weten, het klinkt niet als de buikpijn die ik had...
Ik kan mij aansluiten bij bezigbijtje Maandag of dinsdag mag ik ook testen en mag toch hopen dat het eenkeer raak is. Ik wil heel laconiek zeggen dat ik me lichaam nou ondertussen wel ken en dat ik niet geloof dat ik zwanger ben.. Maar dan hou ik mijzelf nog meer voor de gek
Ik kan me ook aansluiten bij BezigBijtje. Mag dinsdag ook testen. Afgelopen woensdag of donderdag had ik nacht's ontzettende menstruatiepijn,zo raar. Het duurde zeker een uur of 6 en ik dacht echt dat ik ongi moest worden al wist ik zeker dat dat nog niet zou kunnen. (zat op 6 DPO) Nu voel ik verder helemaal NIETS dus ik denk dat het niet raak is maar wat dat dan is geweest
Hoi meiden! Spannend he! Ik zit inmiddels in ronde 13 en mijn lijf zou een prijs kunnen winnen voor nepkwaaltjes verzinnen... Dus ik durf er echt niks over te zeggen, wel stijgt me temp nog (maar zakt meestal hard op 12dpo (dat is morgen) en heb ik een blaasont. gevoel maar na laten kijken en geen blaasontsteking. we zullen moeten wachten, nog 2/3 spannende dagen voor ons! Ik duim voor ons!
Dat zegt niks hoor Bolbuikje dat je nu niks voelt. Ik ben vanaf vorige week woensdag kots en kots misselijk! daarbij mijn darmen leken alle kanten op te gaan. Heb constant last net onder me buik met buikpijn 1 dag was het het heftigst.. nu voel je het nog maar niet zoals de eerste dag. heb er ook 2 dagen tussen zitten dati k totaal niks voelde maar ik kan nu nog alles opnoemen wat ik momenteel voel! Want het is weer terug
ik heb sinds die woensdag ochtend wisselend vlagen van brok in me keel/tegen misselijk aan, gevoelige (.)(.) en blaasontsteking idee in me buik te hebben.... toch denk ik dat het niet raak is.
Het is niet mijn eerste ronde.. Ik heb eerder de kat uit de boom gekeken hier. Dan dat ik iets durfde neer te zetten Wel mijn eerste kindje!
Hey meis Dit klinkt wel als de pijn die ik tijdens mn innesteling voelde...ik kon ook niet meer recht zitten of staan en ben toen ook met tranen in mn ogen in bed gaan liggen
Ik weet natuurlijk nog niet of ik zwanger ben, maar bij mij zaten de steken HEEL duidelijk onderin bij me Baarmoeder/schaamstreek.... en ik heb nog nooit gehoord dat ze naar je maag/borsten doortrekken zoals ze omschreef maar ieder mens is natuurlijk anders hahaha WEL herken ik me in jou stukje, ben naar bed geschuifeld en daar ligge kermen en puffen van de pijn me tranen weg slikkend... 8)
Echt? poe spannend! Mijn vriend geloofd niet dat dat zoveel pijn kan doen haha Maarja kan over 4 dagen testen... misschien haal ik wel ff cb voor morgen
Ja en dan is het ook nog zo dat ik prikkelbare darm heb dus misschien reageerde mijn darmen ook heftig op een verandering in mijn lichaam? Kan niet veel meer doen dan afwachten haha
Ik heb dat ook ik heb de laatste 3 rondes flink last van me darmen voor me NOD veel lucht van binnen enzo... dit keer niet dus afwachten of het posi is hahaha..
CB niet halen meis......ik teste met kruidvat 4 dagen voor NOD positief...met CB pas toen ik overtijd was
Oh echt? Had altijd zo'n hoge pet op van CB! Maar kan dus beter die goedkope van de kruidvat hebben, bedankt voor de tip!
Cb digitale zijn fijn om te weten hoe ver je bent maar die doen het pas als die van 2v5 al duidelijk zijn