Hee lieve meiden, zoals jullie misschien al gezien hebben is mijn temp amper gezakt... beetje maar, maar niet zo dat ik nu weet waar ik aan toe ben, helaas! Alle andere rondes zakt hij vandaag tot aan of ander de lijn, en word ik die dag/dag erna ongi.... we zullen nu dus nog moeten afwachten. Ik was vandaag 3e nacht achter een al om 5.00uur wakker, vandaag vanaf ik wakker ben behoorlijk misselijk en last van maag zuur.... ik voel me raar, en in mijn buik gebeurd van alles... ik voel me nog niet ongi of dat het vandaag gaat komen, maar dat zal niemand zeker weten Word afwachten hoe het verder gaat...... __________________
sorry voor de late reactie! maar ik erna eigenlijk geen krampen meer gehad, misschien hele kleine ini mini steekjes zo,maar niet meer echt opvallende krampen.. ik gauw even verder lezen in dit topic hoe het met je gaat nu!!
BB'tje: toch nog spannend bij jou dan! ben toch wel heel benieuwd,zijn wel klachtjes die echt bij zwangerschap kunnen horen. Ik heb toen dus alleen die zaterdag,precies een week na ei die hele heftige krampen gehad (dat ik dus krom moest zitten van de pijn,mijn man schrok er toen ook van) en dat duurde even maar en verder geen last gehad,op een paar kleine steekjes na..aan mn borsten zag ik het wel, voelden anders aan, soort van volle zakken ofzo? en mn tepels donkerder en meer bultjes erop.. Vanaf 6 weken meer misselijk en soms zijn mijn tepels echt enorm zoals gisteren..echt zo raar en niet normaal!(heb al geen kleine tepels, wel handig bij de bv altijd trouwens, maar wow, stond echt zo voor de spiegel: wat is dit dan?!! tepels waren net voor nod een beetje gevoelig,dan weer niet en dan weer wel..het wisselt een beetje..ben vanaf week 6 wel stuk misselijker en ook iedere dag,,daarvoor ook soms misselijk maar minder. ik duim voor je!!!!!
Vanmorgen negatief... maarja zegt nog niet zoveel. Wel stijging temp maar die kan opeens zakken op mijn NOD Ben er nogsteeds van overtuigd dat die krampen mijn innesteling was
Ik hoop voor je dat het posi wordt! Op dit moment vreet ik me het schompes! En dat terwijl ik net 11 kilo ben afgevallen!.. Als ik zo door ga zit het er zo weer aan! Had ook krampen einde4 begin 5 pdo.. Nu nergens meer last van.. Heb altijd wel bultjes bij me tepel dus weet niet of ik er nu meer heb of niet.. Spannend
Oh die vreetbuien had ik ook rond dag 20 tot 25 van mijn cyclus! Was echt niet normaal, nu weer rustig haha Mijn borsten zijn ook zeker voller, enige keer dat ik dat heb gehad was toen ik net was gestopt met de pil. Daarna niet meer
hee meiden, ik kom even melden dat hier alles rustig is Geen bloed of teken van ongi te bekennen, gister avond flinke ongi rugpijn gehad, vandaag nog helemaal niet Maarja wat niet is kan zomaar komen.... ben alleen steeds misselijk, vooral als ik honger begin te krijgen en steekjes haha en vrolijk! Heb zin om schoon te maken en op te ruimen(!) hoe vrolijk moet je daar wel niet voor zijn en dat terwijl ik gister nog zo in 2 strijd zat... vandaag heb ik er vreden mee, we zien het allemaal wel! om 14.00uur lekker werken OHJAH EN NOG HOGE TEMP! (wel nega test vandaag) normaal zakt me temp 12dpo al en word ik 12/13 dpo ongi vandaag 13 dpo en temp nog hoog.... we wachten het af..!8)
bezig beetje@ ik hoop voor je dat je snel een posi test hebt, maar ga er maar niet vanuit!! of jij bent 1 van de weinigen die laat posi test ik hoop het voor je
nee idd! dat zeg ik ook altijd tegen mezelf maar dan is het weer zo'n giga teleurstelling als ik ongi word
Gewoon even neit meer testen is ook een stuk goedkoper, het komt sowieso wel als het komt. Ik zou het over 2/3 dagen weer een keer proberen.
Haha ik heb al 3 rondes niet meer getest ik ga volledig op me temp af, 12dpo zakt hij en 13 dpo ongi al 8 rondes met tempen lang! Nu is het 13dpo en hij is nog hoog.... Jij zei dat over het testen maar ik/we moeten wel bedenken dat ik morgen pas op 14 dagen na ei zit... dus alles is nog mogelijk. Al heb ik nu zelf wel echt idee ongi te worden....
ik ga niet meer testen heb gheen zin om te turen, kijk naar me temp en krijg woe/don testjes pas weer binnen dus dan zie ik dan wel weer
Hee BB, Ik ken jou verhaal ook wel.. Ik heb toevoellig 5 dagen terug die pijn gehad. Ook van onder in de buik naar 'achter'. En sinds 2 dagen erge zere borsten. Maar goed ik laat me niet meer voor de gek houden door me lichaam. en wacht het af.. Wens je veel succes de komende dagen! dat je maar snel duidelijkheid mag hebben!
Klinkt indd zelfde jah! Nee ik ook niet meer zomaar nee.... het enigste waar ik nu van op kijk is me temp, daardoor ben ik even dr draad kwijt! DIe vertrouwde ik zo... en nu is het allemaal raar en anders.... duidelijkheid in welke richting dan ook die hoop ik snel te krijgen indd! momenteel voel ik me niet ongi maar ook niet zwanger (raar gzegd, maar zo snap je het wel toch? hahaha)
Jaa ik snap je wel ja.. Ik heb momenteel hetzelfde.. Alleen heb ik nu ff een paar maanden niet getempt.. Kwam me even de oren uit! Even rust van alles.. Als ik nu ongi wordt begin ik weer met tempen.. vind ik toch wel wat prettiger
Ja heb ik ook, 2 rondes gestopt geweest maar zo gemist hahaha... ik kan daar zo goed me cyclus uithalen... dag 12-16 me ei, 12 dagen erna zakt me temp 12/13 dagen erna ongi.... maar nu dus helaas anders.... me ei sprong weet ik zeker dus jah.. we wachten af... ben wel ook erg misselijk en "nat" van onder, verder soms beetje zere borsten maar minimaal en al 3 dagen erg moe maar wel al 5.00uur wakker... en misselijk!!! maar jah als ik ongi word nu dan zal wet wel een griep ofzo zijn...?? weeet t echt niet ga ff niet meer testen, ik wacht t wel af... heb sterk het gevoel dat hij morgen zakt!