@ALL: nou duidelijker kan het niet, ik wilde duidelijkheid, ik krijg duidelijkheid Toch voel ik me nog steeds erg beroerd; misselijk, maargzuur, krampjes in onderbuik en MOE MOE MOE! Dus denk toch dat mijn lijf door alle gezonde kruiden (van de homeopaat) een griepje zo goed als weet te onderdrukken... WEL FIJN! hihi... Ik heb in geen jaren meer griep gehad en dat wil ik graag zo houden Nu maar afwachten tot ik ongi ga worden!
tjah sommige zeggen dan: geen bloed geeft moed... nou ik geloof dr niet in hoor temp was dan nog wel boven de coverline hij is mega gezakt! morgen of vanavond denk ongi...
Ik heb gisteren heel de dag krampen gehad linksonder. Ik kon amper staan van de pijn. Vanochtend was het ineens weg... zou hert innesteling kunnen zijn? Gisteren was mijn dag 20 of 21 van de cyclus...
Hallo allemaal, Ook ik zit in de spanning net als velen van jullie. Wát een geduld kost dat zeg! Het is telkens zo lastig te beoordelen wat wat is, symptomen van een mogelijke zwangerschap kunnen zo verdomd veel lijken op een aankomende menstrustie. Lastig......wat ik ervaar wordt ook voor een deel ingekleurd met mijn grote verlangen om eindelijk een goede gezonde zwangerschap te hebben en een kindje in mijn armen te houden. Ik heb 4 miskramen gehad en nu met bloedverdunners uitproberen of het lukt. Misschien heb ik een innestelingsbloeding gehad vorige week vrijdag, dag 21, paar dagen lichtbruine afscheiding en nu niet meer. Ik heb wel een héél gespannen buik en ook lichte krampjes nu en dan. Ik heb geen heftige buikpijn maar meer een zeurend drukkend gevoel. Het kan bij mij net zo goed betekenen dat mijn hormoonhuishouding nog danig in de war is na de laatste miskraam, 2 maanden geleden. Maar dit bloedverlies is anders dan anders dus dan sla ik toch weer op hol. Ik heb verschillende forums gelezen en daaruit maak ik op dat zoveel vrouwen zoveel verschillende ervaringen hebben, dat je feitelijk pas iets weet zodra je die positieve test in handen hebt. (en in mijn geval weet je dan nog niets zeker). Ik wens jullie veel geduld en uiteindelijk ook een mooie zwangerschap! Liefs