Heftige buikpijn/kramp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jackieliv, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik heb sinds gisteren erge buikpijn, het is een soort kramp. Het lijkt een beetje op darmkramp en het zit verspreid door mn hele buik.
    Het begon gisteren, toen ben ik in bad gegaan, en daarna is het weg gegaan.
    Vannacht kreeg ik het weer, en werd ik er zelfs een paar keer wakker van. Zelfs ademenen deed pijn. Het is een soort stekende kramp, zeurend ook een beetje.
    Zou het bandenpijn kunnen zijn??

X

2. Chelly25

Chelly25 Niet meer actief

Bandenpijn zit aan de zijkanten van je buik en niet zo heftig als jij beschrijft.
    Ik zou voor de zekerheid toch even de verloskundige bellen en het even uitleggen wat je precies voelt.
    Laat je het even weten?

3. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Hm ja, dat dacht ik ook al inderdaad. Maar ja, dan ga je weer op internet kijken en zie je op verschillende sites verschillende dingen staan, en ben 30 weken zwanger, dus ik dacht naja misschien kan het toch bandenpijn zijn.
    Ik heb net contact gehad met de verloskundige, en ze wil toch even dat ik langskom. Hou je op de hoogte!

4. Chelly25

Chelly25 Niet meer actief

Succes blij dat je hebt gebeld

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hopelijk is t nix om je zorgen over te maken!

6. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Ze kon in ieder geval niets zien op de echo, niets raars of afwijkend. Het kindje bewoog goed, en het hartje klopte ook goed.
    Verder had ik ook nog geen ontsluiting (gelukkig). Ze heeft toen nog gekeken of ik misschien blaasontsteking had, dat was ook niet het geval.
    Dus ze kon eigenlijk niet echt zeggen waar het van kwam. Misschien lag het kindje tegen mijn darmen aan, of zijn het mijn darmen die wat geïrriteerd zijn.
    Ze zei wel dat we de groei van het kindje goed in de gaten moeten houden.. 27 februari moet ik weer voor controle, dus dan gaat ze weer kijken.. en als ze dan nog niet goed gegroeid is moet ik naar de gynaecoloog.. Mijn buik is ook nog niet echt heel erg dik..
    Dus nou ja afwachten maar, lekker rustig op de bank, schaatsen kijken! En als ik het niet vertrouwde oid, gewoon weer bellen.

7. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Gelukkig nix ernstigs kunnen vinden :) darmen kunnen idd erg gemeen doen soms hoor! Hier vooral in t begin mn van zwangerschap er last van gehad.. zooo pijnlijk dat ik er bijna van flauw viel! Lkkr rustig aan doen en genieten ;)

Deel Deze Pagina