heftige buikpijn, ontpillen??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door bianc, 1 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat is idd wel lang...

    Weltrusten!!
     
  2. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hoi

    Ik heb de eerste 3 weken ook nergens last van gehad, maar heb nu al 2 weken buikpijn :( Ik hoop maar dat de :evil: :evil: snel komen want hier word ik niet vrolijk van!!! Heb ook last van enorme trek in eten en mijn borsten worden zwaarder en groeien :(
    Jammer dat de test negatief was.. Ik heb maar 1 jaar de pleisterpil gebruikt (heel licht) en had niet verwacht last te krijgen van het ontpillen :(
     
  3. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja het is erg vervelend hoor dat ontpillen!
    de pil was erg makkelijk, heb hem 10 jaar gebruikt, geen spijt van! maar nu he, ff al die zooi eruit!!
    heb vanaf dag 1 dat ik de pil niet meer slik al een "rommelig" gevoel in mijn buik, nu 2 dagen echt buikpijn!
     
  4. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik heb ook helemaal nergens last van gehad hoor, en had 14 jaar de pil geslikt, was meteen weer regelmatig en heb geen hoofd/buik of enige andere pijn gehad.

    Bian.. ik zou maar even langs de ha gaan als ik jouw was, al was het alleen maar voor de zekerheid. Ik vind het nl iets heftiger klinken dan alleen wat buikpijn, dus even laten nakijken hoor! Better safe than sorry!

    Succes!
     
  5. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja nou ik kijk het nog ffies aan, als het woensdag nog zo is dan ga ik maar even langs denk ik...
     
  6. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey meiden,

    voor iedereen die ook in de ontpilfase hebben gezeten, voelden jullie de ongi goed aankomen??
    loop nu al 8 dagen met zo'n lap in mijn broek en wordt het een beetje zat!
    heb de heletijd wel krampen, zoals ik die normaal zou hebben als ik ongi wordt...
    werd het bij jullie erger die krampen als de "lang verwachte" ongi eraan kwam en bleef dat het zelfde??
     
  7. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi

    Ik ben sinds twee weken gestopt met de pil en ik heb ook buikpijn gehad. Was er ook misselijk bij. :oops: Op dit moment heb ik nergens last van...

    Groetjes AH27 ;)
     
  8. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Bianc, weet je zeker dat je niet zwanger bent meid? :(
     
  9. Niet meer actief

    Je kunt allicht 1 test doen voor de zekerheid dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent
     
  10. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Geloof me die ongi voel je echt aankomen, maar ik had van te voren verder ook geen krampen ofzo, zoals jij nu hebt.
     
  11. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Bianc wij lopen gelijk op he?
    Wanneer ben jij van plan weer te gaan testen? Ik blijf ook die buikkrampen houden , gisteren snel naar huis gegaan vanuit supermarkt overtuigd dat ik ongi was geworden maar niet dus :(
    Ik denk dat als ik ga testen het opnieuw nega is omdat ik al 2 keer nega heb getest.. Afgelopen vrijdag en die zaterdag nog een keer, wou het graag weten ivm oud en nieuw..
    Ik heb nu wel even wat afleiding wat mn dochtertje is ziek en wil de hele dag gekriebeld worden op dr ruggetje :)
     
  12. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey

    ik ga niet meer testen, ben niet zwanger denk ik, na 4 testen geloof ik daar niet meer in!
    ga donderdagochtend ff naar de huisarts, die krampen blijven aanhouden, is gelukkig wel iets minder maar nog zeker niet weg!

    @nou lynn wij lopen zeker gelijk op!!
    't is lastig he om nu te testen, waar doe je wijs aan!
    maar jij was toch niet meer aan het ontpillen??
    beterschap voor je kleine meid gewenst!
    laat 't ff weten als je getest hebt he!!

    liefs bianca
     
  13. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hoi Bianc

    Jawel ik zit ook in mn 1e ronde.. weet ook "zeker" dat ik niet zwanger ben maar zolang de :evil: er niet zijn heb ik heel stiekum toch nog een beetje hoop.
    Hopen maar dat we snel door naar de volgende ronde kunnen!! Ik heb een paar dagen flinke kramp gehad en nu komt en gaat het up en down.
    Ik ga voorlopig niet meer testen, misschien over een week nog een keer?

    liefs Lynn
     
  14. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey nou de dokter toch maar ff gebeld, moest eerst nog ff een testje doen, gaf dat niets aan moest ik do. ff langskomen...
    ga ik net testen, plas ik allemaal roze slijm dus joepie mijn ongi komt eraan!!!
    naar de dokter gaan hoeft dus niet meer!! mocht het nou toch niet doorzetten moet ik maandag ff langskomen!
     
  15. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Wat goed Bianc,

    Eindelijk geen onzekerheid meer. 1 dagje balen en dan weer vrolijk op naar de volgende ronde!!
    Heb je het een beetje aan voelen komen of voelde je je vandaag net als anders??
    Ik hoop dat het bij mij nu ook snel doorzet; duim je met me mee voor einde onzekerheid ;)

    Liefs Lynn
     
  16. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    nee heb er eigenlijk niets bijzonders aan gemerkt, maar 'f is alleen nog maar roze slijm dus wie weet komt de ellende nog!
    succes lynn, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!
    liefs bianca
     
  17. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    O, bij jou dus ook nog niet écht duidelijkheid :( Jij ook nog suc6 met afwachten dan!
     
  18. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    nee nog niets te zien van de echte ongi, 't is bij het slijm van vanmiddag gebleven...
     
  19. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Wat raar!! Wie weet is er toch nog hoop dan!! Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
     
  20. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    nou daar geloof ik niet meer in hoor! het zal echt wel met het ontpillen te maken hebben!!
    hoop dat het bij wel raak is meis!!!
     

Deel Deze Pagina