Hallo, Ik heb op 16 januari een miskraam gehad. 5,5 week later kreeg ik wat bruinverlies, dit duurde 2,5 dag, de hoeveelheid was weinig. Daarna heb ik 3 dagen rood bloedverlies gehad, dit was ook niet heftig, eerder minder dan een 'gewone' ongi. Dat het bruinverlies begon is nu alweer 5 weken geleden. Gisteren heb ik (helaas) negatief getest. Voor m'n zwangerschap had ik een cyclus van 29/30 dagen. Is m'n cyclus zo in de war van de miskraam, of is er mogelijk iets anders aan de hand? En is het niet vreemd/ ongewoon dat m'n eerste ongi zo weinig was? Vaak hoor/lees je dat dat best heftig is of met stolsels. Die heb ik niet gehad. Groetjes, Diana
Hoi Diana, vaak zie je inderdaad dat je eerste menstruatie na een miskraam heftiger is, maar dat hoeft niet. Je lichaam is zichzelf weer aan het worden en dat doet ieder lichaam op zijn manier. Het kan wel een half jaar duren voordat je lichaam weer in ht normale ritme is, en soms blijft het ritme anders dan voorhen. Het is nu dus inderdaad even afwachten wat er gaat gebeuren. Wacht je menstruatie af en als je het niet vertrouwd kun je nog eens testen. Wanneer je bijvoorbeeld 3 maanden niet ongesteld bent geweest of je kunt er echt geen touw meer aan vastknopen, kun je de huisarts even om advies vragen. Groetjes Brigitte
Hoi, Bedankt voor je antwoord! Nog maar een poosje afwachten dus.. ben ik helaas niet zo goed in Ik heb nog een vraagje: Ik heb eerst bruin bloedverlies gehad, daarna rood. Wat is nu de eerste dag van je menstruatie/cyclus? De dag dat het bruin bloedverlies begon of de dag dat rood werd?
ik begrijp al waarom ik niet ongi werd. Heb vanmorgen een test gedaan en die was positief. Vanmiddag nog 1 van een bekender merk (heb ik toch wat meer vertrouwen in) en die was, zelfs met middagurine heel positief. Het teststreepje was zelfs donkerder dan het controlestreepje.