Hee meiden! Het onderwerp zegt het al. Wat een bloed hitte en dan ook nog eens indalingspijn. Ik heb de pijn pas sinds gister en ben er flink van geschrokken. Ik kon de bank niet af, niet eens recht gaan zitten. Gelukkig zakte de pijn wel maar ook vannacht slecht geslapen vanwege de indalingspijn. Hoe gaan jullie hiermee om?? Ik deed nog erg veel, te veel eigenlijk. Dus ik heb maar eens besloten wat meer rust te nemen haha.
Ik voelde zaterdag opeens zo'n stekende pijn, bleek dus ook indalingpijn te zijn. Af en toe voel ik die steken weer, hoop dat ie snel met zijn hoofdje vast ligt in het bekken. En die hitte, ik ga zo maar naar het strand.
Ik verlang er echt naar om heerlijk in een zwembad te hangen Maar een buiten zwembad trek ik echt niet. Ik zit helaas alleen maar binnen zoveel mogelijk met de beentjes omhoog. Zodra we met de kleine meid kunnen gaan zwemmen gaan we dat zeker doen
Zoooo herkenbaar Heb het bloedheet! Weet gewoon van ellende niet meer wat te doen! Mn voeten zijn net olifanten voeten En ik waggel als een eend, want mevrouwtje is sinds 2 weken ingedaald... Heel fijn dit
Volgens mij begint die uk van mij ook in te dalen... Vanmiddag liggingsecho gehad, lag al flink diep. Vannacht wou ik me omdraaien, en dat deed zooooooooo'n zeer daar beneden! Overdag gaat het goed, bijna geen last van buik o.i.d., lekker in beweging, maar snachts, als ik te lang op 1 zij lig, dan word ik zo stijf als een plank, met gevolg ook harde buiken en andere pijn. Dan ga ik er maar uit, beetje bewegen beneden(vannacht de was op gevouwen, hihi). Meestal kan ik daarna wel weer slapen. Nog even volhouden...
Vreselijk he, die hitte!!:x hier ook olifantspoten! Zie dat we ongeveer gelijk lopen. Sterkte met laatste loodjes!
Vandaag met 36 graden heb ik ook weer olifanten poten hahaha. En idd snachts is omdraaien geen pretje. Ze is gelukkig nog wel goed actief
Pfff echt niet fijn die steken inderdaad! En dan ook nog die hitte.... Morgen gelukkig weer koeler Sterkte meiden!!