Bijna week 16 en nog steeds diarreeeeee!!! Vandaag weer... wat een drama. En wat een krampen... pfffff! Zkh en HA.. beiden van mening dat t met zwangerschap te maken heeft, want uit kweek is niks bijzonder te zien. Om gek van te worden!
Ik heb het 1,5 week geleden ook gehad. Verschrikkelijk! Bij mij hielpen diarreeremmers plus ORS. Wel water blijven drinken ivm uitdroging maar zelfs dat kwam er uit. Wit brood met banaan stopt iig ook. Sterkte
@Brynn welke diarree remmers gebruikte jij? gister is de vk thuis langs geweest. met de kleine was alles gelukkig goed! maar ze maakte zich wel zorgen over mij. vk heeft toen ook gelijk m'n ha gebeld om te overleggen wat ze nu verder gaan doen met mij. heb toen Tasectan gekregen. in de bijsluiter word dit zonder overleg met ha afgeraden om te gebruiken. maar tot nu toe zijn er geen nadelige effecten bekent. en dit werkte zowaar! van water dun naar sate-saus dun. SORRY dames die dit lezen en wilde gaan eten...!! maar na een halve dag was het weer water. vanmorgen bij mijn eigen ha geweest. die was er ook niet gerust op. weer een kweek gemaakt van ontlasting waarbij ze de aller laatste (niet veel voorkomende) dingen gaan nakijken + nog een keer bloedonderzoek om uitgebreid te kijken wat m'n nieren-lever-schildklier enzo doen, en kijken of ik niet uitdroog. na het weekend daar weer uitslag van en als er niks uitkomt word ik waarschijnlijk doorgestuurd naar een ander ziekenhuis.... hopeloos wellicht dat Tasectan bij de andere dames wel werkt? (na overleg met ha) gisteravond was ik er echt over te spreken namelijk!