4 dagen overtijd en 2 negatieve testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door alexanne, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal..

Had een vraagje...
    Ben eind september gestopt met de pil en werd toen ongesteld. De maand oktober dus de eerst pilvrije maand en werd precies 28 dagen later ongesteld. Ging er dus vanuit dat ik een normale cycles heb.
    Had op 10 november 2 dagen lang een lichte bloeding. Bruin verlies met een beetje roze erin. Ook wat kramp. Met de berekening die je op verschillende sites kan maken zag ik dat als ik 23 oktober invoerde- dat was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid- ik pecies op 10 november mijn innesteling zou hebben. Dus daarom dacht ik: dat is het!
    Nu heb ik zaterdag getest- 1 dag overtijd met kruidvat merk en die was negatief. Dag later weer getest weer negatief...

Nu heb ik al vanaf donderdag (nu dus 5 dagen) veel buikkramp en lage rugpijn. Zaterdag was de kramp zo hevig dat ik tegen de avond niet meer recht op kon lopen. Heb nog helemaal geen bloedverlies of wat dan ook...
    Herkent iemand dit en wat moet ik nu?!!!

gr a

2. Mama van meisje

28 okt 2007
    31
    0
    0
    He meis wat vervelend!
    Het kan best zijn dat je cyclus nu langer is dan 28 dagen maar hoop het natuurlijk niet voor je
    Ik zou gewoon even afwachten en over een paar dagen weer testen want je hcg verdubbeld om de 3 dagen geloof ik
    Maar ja wachten is makkelijker gezegd als gedaan.....
    Ik weet er alles van zit ook oo mijn menstruatie te wachten en ook geen positieve test hier en ook overtijd als ik van mijn vorige cyclus uitga dus ik snap hoe je je voelt

Maar denk dat we heel dapper moeten wachten...

Sterkte

Liefs mama van meisje

3. dylano2008

18 nov 2010
    20
    0
    0
    Hey,

Wat vervelend zeg....ik begrijp hoe je je voelt:) Ik zou gewoon over een paar daagjes nog eens testen als je ongi weg blijft.....want te weinig hormonen in je lichaam kan negatief testen.

Succes meid...ik duim voor je:)

Ik ben zelf al 9 dagen overtijd en heb ook al 2 negatieve testen in mijn handen gehad....de laatste was afgelopen donderdagavond.
    Heb nu net een CB test gehaald en die ga ik morgen maar eens doen.....vind dat ik dan wel lang genoeg heb gewacht eigenlijk en 10 dagen overtijd zou toch genoeg moeten zijn.

Ik ben dan wel dwars door de pil heen zwanger geraakt als het zo is ....maar dat mag de pret niet drukken:)

Ik heb ook alle "verschijnselen" wel al gevoeld en voel me echt Zwanger.

Nu hopen op een posi test morgen.

Groetjes

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    je moet niet vergeten dat je ook nog moet ontpillen!!! het kan zijn dat doordat je ongi uit blijft.... of het is zo dat je misschien wel al zwanger zult zijn! spannend..het is even afwachten....!!!

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Het is een kwestie van afwachten. Zeker na pilgebruik kan je lijf raar reageren en kan je cyclus helemaal in de war zijn. balen hè!

6. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Kan je eisprong ook later hebben gehad natuurlijk, zelf al eens 13 dg. overtijd geweest.
    Denk dat het gewoon nog ontpillen is hoor en de symptomen kunnen ook wijzen op evt. ongesteldheid.
    in ieder geval succes, hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!

Deel Deze Pagina