hallo, ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van de kruidvat, gewoon eigenmerk, mij werd verteld dat dit het beste is, en heb al veel positiefe verhalen gehoort en gelezen. nou mijn vraag, omdat ik de gebruiksaanweizing kwijt was, ging ik rond zoeken op het internet, klopt het bij de zwangerschapstest met paarze dop, dat als je een horizontaal streepje in het rondje hebt, en als je een vertikaal streepje in het vierkantje hebt, dat je zwanger bent? want dat heb ik veel op internet gelezen. Groetjes.
de testen van 5 euro staan alleen maar 2 strepen op en is dan positief lees anders ff de bijsluiter dan weeetj het
Ja, die van 2v5 daar zie je alleen streepjes op, maar zij heeft een midstream van kruidvat gebruikt met de paarse dop.
nee.. die met die paarse dop moet een plusje hebben in het venster met de horizontale streep..(bij positief komt er ook een verticale bij) en in het vierkante venstertje komt een verticaalstreepje te straan.. das de controle streep. zo weet je dat de test goed is uitgevoerd... dus heb je alleen een horizontale in t ene ventstertje en een verticale in de andere dan is ie negatief!!
Met die paarse dop moet inderdaad een plusteken komen.. ik persoonlijk vind het geen fijne test.. je krijgt namelijk heel gauw een penstreepje er door heen.. zodat het net lijkt alsof hij licht positief is.. 2 voor 5 euro vind ik veel makkelijker om af te lezen en je hebt geen last van indroogpennen streepjes.. succes!