Even zeuren! Ik heb zo'n last van huilbuien! Ben 25 weken...voel me dan alsof niemand aan mij denkt/mij begrijpt/ van mij houd of ook maar aan mij wil denken/ van mij houden /begrijpen...!! Ook omdat ik vaak zooo moe ben barst ik gewoon in huilen uit...tijdens de was doen of opruimen ofzo.. of het zorgen voor de andere kleine... Vandaag op het werk kon ik het ook bijna niet inhouden..gewoon van vermoeidheid wil ik dan keihard gaan huilen (niet gedaan hoor) Normaal ben ik helemaal niet zo'n huilerd.. Ik word ook wel snel boos nu, en daar baal ik echt van.. mn man probeert al zo goed mij te helpen en te begrijpen en dan kan ik soms nog zo bot/kattig/hard tegen hem doen da'k achteraf denk van... pfff moest dat nou ??! Ben wel benieuwd hoe anderen met hun huilbuien /emoties omgaan..
Ja! Snel boos, geirriteerd, huilen om alles.. Plus alles trek ik me persoonlijk aan! Om gek van te worden. En als ik door heb op dat moment dat ik irrationeel reageer wordt het alleen maar erger omdat ik me dan schuldig voel haha.. Ik zeg wel altijd sorry, vooral tegen m'n vriend.
Hihi hier ook, ben zelfs al van supermarkt verhuisd omdat ik in tranen uit ben gebarsten omdat de bon niet klopte, schaam me diep daarom nu naar een andere supermarkt Vriend snapt er alleen niets van , ben ook de ene keer bot de andere x poeslief ach het gaat vanzelf over.
Ja hier ook... soms (en achteraf meestal) kan ik er zelf wel om lachen, maar nu even niet... de hele dag al constant in tranen....
Ja hoor hier ook heel vermoeiend en vaak na een paar uur weer gezakt.. Hoort er helaas bij voor sommige van ons.. Sterkte..
Yep, nogal.. Ik laat alles er maar gewoon uitlopen, want als ik het inhou, kropt het zich allemaal op en zijn de rapen echt gaar als het er uiteindelijk uitkomt.. .->
Oh ik merk ook echt dat ik een korter lontje heb, erger me he-le-maal kapot aan sommige reclames en ik flap ook alles eruit tegen m'n vriend. Normaal ben ik altijd van, hou je in en als je over 10 minuten nog steeds boos bent dan ga je pas wat zeggen. Maar nu, hoppa! Totaal irrationeel ook soms. En emotioneel ook. Ben normaal al een jankerd maar nu gaat het echt met gierende uithalen
Hier ook sterke emoties. Laatst een hele huilbui alleen omdat ik tights had gekocht die helemaal niet warm waren, terwijl de verkoper zei dat ze wel warm waren. Was helemaal verdrietig omdat het weggegooid geld was en dat we zo ons best deden om te besparen... Of dan lachbuien om totaal niks.. ook leuk..