Onze dochter kan erg moeilijk poepen en nu hebben ww gelukkig forlax junior gekregen. Ik ben vanmiddag meteen begonnen. Er staat op de doos 's morgens geven. Maar ze moet morhen hele dag van 9-15 uur naar de psz ik was van plan het haar dan thuis te geven in de middag wanneer ze weer thuis is. of moet dat echt jn de ochtend? Kan ik het als het in de ochtend moet door haar (warme) bordje pap doen? Wat zijn jullie ervaringen met Forlax?
Wij gebruiken forlax sinds onze dochter een baby is. Ze krijgt het 1x per dag savonds voor het slapen gaan Door 150ml warme melk. Gewoon doen wat voor jullie qua tijd het makkelijkst is. Door de pap zou ik het dan niet doen,tenzij je 100% zeker weet dat de pap op gaat maar anders krijgt ze niet genoeg binnen.
Ons zoontje krijgt het ook. Wij geven het wel in de ochtend maar gewoon doen wat voor jullie goed uitkomt. Wij geven het gewoon met een heel klein glaasje water, gaat hier zo op. Het helpt hier wel goed. Hij klaagt minder over zijn buikpijn en het afgaan gaat ook veel beter. Wij mogen het geven naar behoefte en proberen het wel eens te minderen door het bijv. om de dag te geven. Gaat ene keer beter als andere keer. Wij kregen als tip om zo min mogelijk bananen te geven, uitkijken met het eten van koolsoorten en ui...
Mijn twee kinderen gebruiken het allebei. Ze drinken het gewoon met water. De oudste noemt het 'limonadesapje' het is best zoet en smaakt naar sinaasappel en grapefruit. Ik denk dat het tijdstip niet zoveel uitmaakt zolang het maar elke dag hetzelfde is.
Ik gaf het gewoon tijdens het ontbijt. Het ging zo naar binnen. Dochterlief noemde het (toen ze kon praten) Ranja
Bedankt dames voor jullie antwoord. Ik ga het vanmiddag geven als ze thuis is. We zijn pas net begonnen dus nog even uitvogelen wat beste dosering is voor haar. En dat doe ik liefste thuis mocht ze toch buikpijn krijgen of iets dergelijks dan is ze lekker thuis.
Hou er wel rekening mee dat het een paar dagen de tijd nodig heeft voordat je gaat merken dat er verschil is