Heftige foto's/plaatjes op facebook...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 2 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Nou ik kijk nooit naar zulke filmpjes maar laatst had een fbvriend een filmpje geplaatst. Ik zag een klein jochie en zij is dus niet iemand die verschrikkelijke plaatjes of video plaatst, tenminste dat dacht ik. Ik dacht een leuk filmpje van een kind. NIET DUS, een klein jongetje van 2 of 3 werd door een vent gedwongen om in zwembad te springen. Hij durfde niet, werd vervolgens erin geduwd. hij kon niet zwemmen en zijn hoofd omhoog houden. Zijn hoofd bleef dus heel lang, te lang onder water. Vervolgens kwamen een ander kind hem treiteren door hem omhoog te trekken en weer terug in water te gooien. Brrrrrr, ik rilde helemaal van wat ik zag en kon niet eens meer uit doen. Ik wou dat ik dit nooit gezien had, krijg het niet meer uit mijn hoofd.

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Brr open net mijn fb en krijg ineens dat plaatje met die vrouw door de auto heen. Gatver!

3. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ja die zag ik ook net! en dan die tekst erbij. Werd er helemaal naar van...

Zet het niet op je fb mensen, ik ga anders maar iedereen blokkeren...

4. Jel

Jel Niet meer actief

Die zag ik ook, maar is dat plaatje nu echt? Ik zat er ook een tijdje naar te kijken en zag het er vrij nep uit zien.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja die zag er best nep uit...
    Ik ga nu ook iedereen blokken die steeds van die filmpjes en foto's deelt of like aanklikt.
    Heb er gewoon geen zin meer in. Als ik 's avonds in bed lig dan schieten soms al die beelden weer door m'n hoofd...:x

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ik denk ook dat het echt wel nep was... Dat raam was wel heel mooi voor de helft 'opgerold' met het glas. En ik denk dat als zoiets echt was, ze het echt niet lieten zien, en dat de hulpdiensten dan ook direct een wit laken over de overledene leggen.

7. thisisus

thisisus Lid

16 jun 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg net een berichtje over een ongeluk in afrika.. waarbij een schedel van een jongen open is gebarsten... verschrikkelijk. .
    Ik ga ze blokken!!!!

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind het walgelijk die foto's en filmpjes. Filmpjes kijk ik automatisch al niet. Heb me daar tot 2x toe flink in vergist en die beelden staan nog op mijn netvlies :( En nee, ik zal niet vertellen wat erin gebeurde :(

Maar de verhalen die hier in detail verteld worden hoef ik ook niet te lezen. Ben ook zo'n beelddenker en zie het gelijk voor me. :(
    Ik snap het nut ook niet van die foto's/filmpjes. Ik kan er vanaf hier niks aan veranderen. Er gebeurd zoveel leed in de wereld. Het delen van die ene foto om je ervan bewust te zijn of om je "medeleven" te tonen vind ik dan ook nutteloos. Als ik er nou wat aan kon veranderen....maar dat kan ik niet en ik hoef het dus al helemaal niet te zien.

9. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Nep.

Kijk hier eens, zul je je misschien een stukje minder druk maken om dat soort plaatjes. :)

https://www.facebook.com/dehoaxwijzer?fref=ts

En nee, ik zeg NIET dat ze allemáál nep zijn. ;)

Liefs,

10. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ja hij was dan wel nep maar vind dat soweiso ranzig, ik kijk al een bepaald soort films/ series niet omdat ik er niet trgen kan...

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Goed dat die facebook pagina er is waar uitgelegd wordt welke foto's niet waar zijn. Toch zijn die berichten die daar op staan grotendeels niet zo heftig als andere filmpjes/plaatjes. Wel lees je bijv. van die jongens die een hondje hebben opgehangen met een foto erbij waar dan uitgelegd wordt dat het al een tijd geleden gebeurd is en dus niet meer gedeeld hoeft te worden.. tja ze worden toch wel gedeeld en wij krijgen ze dus nog steeds te zien.

12. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ja, dat is natuurlijk ook wel zoo... :(

Dacht alleen, misschien helpt het sommige mensen om niet gelijk in paniek te raken van die vervelende plaatjes, omdat ze vaak nep zijn. :)

Ik heb er gelukkig (klop klop) bijna geen last van!

Liefs,

Deel Deze Pagina