en zijn lichte streepjes op ovu testen ook gewoon goed na een aantal dagen/weken zodat je ze kunt vergelijken?
Je schijnt ze langer te kunnen bewaren door er haarlak op te sprayen. Die tip kreeg ik ruim vier jaar geleden van een Moeders voor Moeders informatrice en de zwangerschapstest is inderdaad nog steeds helemaal intact
Heel lang, de test van mijn oudste zoon heb ik nog steeds, is nog steeds duidelijk en hij wordt over 2 weken 17 jaar Was er 1 van MvM.
Heel lang ja heb de test van me dochter nog die ziet er nog perfect uit en de test van deze zwangerschap heb ik ook nog helemaal netjes haha
Heel lang, mijn moeder liet laatste de zwangerschapstest van mijn broer zien en hij word deze maand 26
Ik heb de test nog mvm, hij is nog steeds duidelijk hij was vorig jaar. Ovu testen bewaar ik eigenlijk niet maar ik denk dat die ook wel lang te bewaren zijn. Van de digitale testen weet ik dat ca 2 dagen bewaard kunnen blijven.
Welke merken hebben jullie dan? Ik heb van de eerste een CB plus (ongeveer 3 jaar geleden), die is helemaal gelig geworden. De plus zie je nog wel duidelijk staan maarja echt mooi vind ik het niet... bij de tweede een kv test, deze is wel mooi wit gebleven en tot nu toe staat het streepje er ook nog (1 jaar geleden). Deze zwangerschap heb ik ook weer met CB plus getest en is dus ook al gelig...