Heftige innestelling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnebloem, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik heb afgelopen donderdag mijn eisprong gehad en moet zo rond deze tijd mijn innestelling hebben, als dat gebeurd in ieder geval.
    Nu voel ik mij sinds gister al raar, heeel koud, geen honger, misselijk. Ik dacht eerst dat het kwam van een beetje veel drank.... :oops: of de griep, maar voel me vandaag nog steeds zo. Heel veel gerommel in mijn buik, lucht :oops: , steken links, steken rechts, krampen midden in de buik. Sinds mijn eisprong zere en veel gevoeliger borsten.
    En nu net een veegje bloed bij het plassen.

Wat denken jullie?

Groetjes Zonnebloem

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zoy het niet weten
    Zal niet zeggen het is een innesteling
    het kan net zo goed een griepje wezen
    zo te zien gewoon rustig 8 dagen afwachten

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Kilnkt inderdaad als een bevruchting maar het kan ook van alles zijn.
    Het grappige is dat ik dit allemaal de vorige cyclus rond de innestelingsperiode ook had, kramp in mijn buik, misselijk en veegje bloed. Ik werd wel gewoon ongesteld.
    Succes met aftellen, kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt!

Grt Vanilia

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Klinkt als hoop! Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook al snel gevoelige borsten en stekkjes in mijn baarmoeder. En dat beetje bloed kan ook van een innesteling zijn. Je lichaam kan natuurlijk ook reageren als je ziek zou zijn maar ik ken het niet dat je zulke symptomen krijgt bij griep! Dus duimen dan maar he!
    Liefs,
    Marijn

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Zonnebloem ik heb precies het zelfde!

Vanaf mijn ovulatie heb ik zere borsten heb ik het warm en koud met vlagen. Geen griep voel me verder prima!

En vandaag (volgens calculatie een innstel datum) heb ik last van krampen in mijn buik joh, jeetje.

Maar tis toch echt nog afwachten voor ons beiden!
    Ik wens je succes!

6. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Jij ook veel succes! Ik heb ook echt niet het gevoel dat ik griep heb, voel me verder prima alleen met vlagen misselijk, krampen en winderigheid :oops: Dat laatste had ik volgens mij de vorige keer ook toen ik zwanger was. Alleen zo heftig misselijk heb ik mij bij de vorige zwangerschap (ook al was die maar 9 weken) niet gevoeld. Ben benieuwd, heb de matcare ultra al besteld, dan kun je zes dagen voor je NOD testen. Ben benieuwd of het echt werkt.

Succes!
    Groetjes Zonnebloem

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ben heel benieuwd wat die test zegt. ik heb thuis ook nog een paar testen liggen, maar dan de gewone, dus 4 dagen voor nod. maar ga toch mar proberen om te wachten tot na nod en misschien nog wel even langen. weet niet of ik dat vol houd hoor :)
    succes in iedergeval!

8. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Spannend meiden!

Op de dag dat ik eventueel een innesteling zou kunnen hebben gehad heb ik een soort van buikpijnaanvalletje gehad - soort van krampen/steken onderin m'n buik - en daarna wat bruinverlies gehad. En sinds dat moment voel ik ook regelmatig steken in m'n borsten, een soort branderige steken, heel raar... ook nog nooit gehad.

Afwachten maar... Iedereen heel veel sterkte met wachten. ;)

9. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Pfffff wat duurt dat wachten lang he? Heb hetzelfde, ook buikkrampen, steken, gevoelige borsten, wat bloedverlies.
    Afwachten maar...

10. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Zeg dat wel! Elke maand neem ik me voor om er niet zo mee bezig te zijn, maar op de een of andere manier lukt dat niet echt... ;)

Deel Deze Pagina