Moe, misselijk, futloos

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mammietammy, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammietammy

1 sep 2015
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de titel zegt het al... Ik ben sinds een paar weken zo ontzettend moe en vooral futloos. Ik heb nergens geen kracht voor en het liefste blijf ik gewoon de hele dag in bed liggen. Maar dat gaat niet met twee kleine kindjes om me heen.

Wie heeft hier nog meer last van? Wat zijn jullie tips?
    En ook kwa eten, van een simpel 'warm prakkie' krijg ik al braak neigingen dus dat gaat niet naar binnen.
    Wil natuurlijk wel gezond eten, maar wat zijn goede alternatieven?

2. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik ook! Maar m'n kleine mannetje vraagt alle aandacht. Ik ga heel vroeg naar bed (meneertje wordt nog paar keer wakker s nachts) en slaap ook bij int weekend als manlief thuis is. Neem extra vitamine C en geen suikers om mij zo fit mogelijk te voelen

3. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Hier precies hetzelfde. Ben zoooo moe en misselijk. Gelukkig wel al minder misselijk.
    En idd avondeten staat me tegen.
    Ik eet steeds kleine beetjes en waar ik op dat moment trek in heb.

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Heel herkenbaar, ik eet meer dan een maand geen warm eten meer, na 2 happen ben ik gelijk misselijk. Nu eet ik dus savonds vaak brood, soep of een maaltijdsalade. Om toch wat extra groente/ fruit binnen te krijgen drinken we iedere avond een verse smoothie van spinazie banaan, water en iets van diepvries fruit (framboos, bosbes, braam, mango etc.) Dat gaat erg goed, was wel even wennen aan de smaak :).
    Ik probeer vooral te eten waar ik zin in heb en niet zo heel erg meer op tijdstippen en momenten dat je hoort te eten te letten. Als ik om 11 uur omval van de honger ga ik gewoon boterhammen eten tegenwoordig. Als ik namelijk zou wachten tot 12 uur dan ben ik weer misselijk ;)

Wat betreft slapen, ja, dat wil ik ook het liefste doen, op ieder moment van de dag :). Op mijn werk gaat het goed tot 14 uur, dan zak ik echt helemaal in. Iedere avond lig ik zo vroeg mogelijk op bed en ons sociale leven is ook zo goed als niet bestaand meer.
    Ik geef er maar gewoon aan toe, verzetten had geen nut.

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Heel herkenbaar! Eet ook al zeker een maand geen warm eten meer..
    Vanwege het weinige eten ben ik deze week ingestort ik heb nu gember tabletten en die lijken dat weeïge gevoel iets te onderdrukken maar eten gaat nog steeds niet van harte.
    Ik heb het nu wel geaccepteerd en probeer kleine beetjes te eten over de dag Voor de rest luister ik nu goed naar mijn lichaam al is dat lastig met een peuter in huis

6. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

19 sep 2015
    326
    1
    0
    idd, als ik honger heb eet ik ook maar gewoon, anders krijg ik ook dat misselijke gevoel.

Het ergste is alleen dat ik trek heb in pizza en patat.
    Krijg het niet uit mijn hoofd!

Probeer het natuurlijk om niet iedere keer op in te gaan :)

Verder kan ik wel goed mee eten savonds, maar niet te zware dingen. Soepje met brood gaat goed. Kipfilet en rijst ook.

Deel Deze Pagina