Ik had na mijn verse tp ook heel veel pijn rechts. Dit had ik al vrij snel na de tp en heeft aangehouden tot ongeveer 6-7 weken zwanger. In week 5 ben ik naar het ziekenhuis geweest omdat ik bang was voor een BBC, omdat de pijn bleef aanhouden. Daar vertelden ze me na een echo dat ik vocht achter mijn eileider had zitten van de punctie en dat daar de pijn vandaan kwam. Dat vocht moest langzaam weer wegtrekken en dat is uiteindelijk ook gebeurd. Ik hoop dat jij positief test binnenkort en dat de pijn vervolgens ook wegtrekt!
Vandaag bloed. En test negatief. Ik doe zaterdag nog een test maar ik ga er vanuit dat het einde oefening is. Door naar onze tweede poging..
Veel bloed? weinig bloed? alleen met afvegen? En heb je dat wel vaker voor je NOD? Zondag is je NOD toch? Test nu negatief zegt ook nog niet alles hoor.
Ik heb het een of twee keer gehad. En toen werd ik savonds of de ochtend erna ongesteld. Maar nu nog niks.. Gisteren dus rood bij afvegen. En binnenin zeg maar.. dat werd savonds bruin, alleen binnenin. Er komt dus niks naar buiten.. nu nog niet. Nog geen kramp die duidt op een menstruatie.. geen idee dus.. heb geen test gedaan.. ik test morgen wel als ik vandaag niet ga bloeden..
Menstruatie is doorgegaan. Dus poging 1 is mislukt. Gisteren ook gebeld en we hebben nu even een ronde pauze. Dan weer een ronde pil en dan beginnen we weer. Dus. Volgende ronde beter