Zweten tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bilou, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdens je zwangerschap verandert er natuurlijk van alles in je lichaam. Ik zit alweer in mijn laatste week en sinds een week zweet ik me rot. 's Nachts word ik zwetend wakker en als ik maar ff iets in het huishouden doe zweet ik me ook al kapot. Even swifferen is gelijk een nieuw shirt uit de kast trekken. Soms begint het gewoon spontaan... zit ik lekker tv te kijken, krijg ik weer zo'n hitte aanval. :/

Het weer is natuurlijk ook wel wat warmer, maar heb het echt nog nooit zo erg gehad.

Hebben jullie daar ook zo'n last van?

2. ninaroos

ninaroos Lid

17 apr 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja! En alleen een shirt vervangen is lang niet altijd voldoende, soms mag de broek ook...

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja had ik ook en helaas nog steeds regelmatig:( word Er soms niet goed van komt denk ik echt door hormonen.
    Stinkt het bij jullie ook wel eens?

4. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, je op dit moment voel ik me niet echt fris. Ik ga zo een lekkere douche nemen.

Broek trek ik al niet meer aan in huis. Dan is het al helemaaaal warm en zweten.

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik ben nog niet zo ver zwanger hoor maar soms ook echt van die zweet aanvallen en bij mij helpt t echt om met after sun te spuiten. Het haalt echt lekker de hitte uit mn lijf want bodylotion sluit t juist af. ik heb die van ambre solaire zo een mintgroene fles, en die ruikt ook zooo lekker!

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    heeel herkenbaar helaas... voel me binnen een uur nadat ik gedoucht heb alweer vies.. en idd helemaal met t warme weer!

7. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zweten bij het leven bah dus heel herkenbaar kan elke 10 minuten wel een schoon shirt aan trekken. En nachts regelmatig nat van zweet doe ook meerdere keren per week me bed verschonen

8. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Pff tell me about it. Ik zweet me ook rot en vooral s nachts. Ventilator staat dag en nacht aan. Maar het hoort er nu eenmaal bij en het is het allemaal waard. :)

9. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Ja hoor, zo zit ik rustig op de bank en zo kan k haast weer gaan douchen omdat k zo zweet. Hier nog 2 weken te gaan, dus snap hoe je je voelt

10. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Jaaa erg herkenbaar. Ik vind mijzelf ook zo stinken. Zeker na een dagje werken. Ik blijf spuiten met de deo en steeds maar weer schone onderbroeken en shirts aan. Jammer voor vakantie vierend nederland, maar ik ben blij dat het vandaag niet erg warm is

11. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Hier ook.. Ik zweet ook meer op andere plaatsen (billen, tussen me benen) en mn lichaamsgeur is helemaal veranderd ! Ik begin die warme dagen stilletjes te haten :) Maarja het is voor het goede doel !

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Pff vanaf de zw test tot aan nu ben ik een lopende zweetbom. En vooral snachts. Dat terwijl ik altijd een koukleum ben.

Deel Deze Pagina