Misschien iets voor jullie om in je achterhoofd te houden, ik heb een blaasontsteking. Nu ik met de kuur begonnen ben heb ik geen steken meer gehad. Kan natuurlijk toeval zijn, maar kan ook zo zijn dat het toch bij de blaasontsteking hoorde. Mijn rug deed ook wat zeer. Het schijnt dat een blaasontsteking heel anders verloopt als je zwanger bent, dus ik heb het in eerste insantie totaal niet herkent.
Goede tip, gelukkig al 3 dagen geen heftige krampen gehad, hoe het goed bij in een schriftje, soort zwangerschapdagboek
Ah.. Gelukkig dit berichtje gevonden ik heb vandaag ook enorme steken in mn liezen gehad (niet helemaak maar wel op die hoogte) Grappig te lezen dat bijna iedereen dat rond 5 weken heeft Ben wel iets vaker naar de wc geweest om te checken
Herkenbaar dit. Vanmorgen urine laten testen, maar bij mij komt het niet door blaasontsteking. Kleine bloeding gehad en flink stekende kramp, sindsdien een zeurderige pijn, allemaal heel ongi-achtig. Mag van HA bloed laten prikken morgen en volgende week, om te zien of hcg wel stijgt. Zo ben ik er de vorige keer achter gekomen dat het een miskraam werd. Want eerste echo pas over drie weken, dat gaat me veel te lang duren!
Ik heb het ook niet extreem ... Maar wel krampen Komt en gaat weer komt en gaat weer Totaal geen bloed verloren niks Ook niet bij mn voldragen zwangerschap hiervoor Maar had ik ook kramp en steken Is heel normaal ) bandenpijn vaak je lichaam groeit
Ik hoop het toch zo. Nog steeds geen bloed verloren, dus weet dat het nog niet over hoeft te zijn. Maar k vind het wel lastig positief te blijven.
mijn dokter vertelde dat krampen niets hebben te betekenen, heel veel mensen hebben last van menstruatie achtige krampen die echt venijnige steekjes kunnen veroorzaken, vaak onschuldig en is een teken dat alles goed aan het werken is daarbinnen.
Bij mij is het grotendeels over nu met 7 weken... Alleen als ik me erg druk maak qua huishouding enz geeft mijn buik dit meteen aan... Wel nog zeuren rugpijn ..... Volgende week echo....wat zal ik blij zijn als dat iets moois op te zien is
Ik had het heel erg rond de tijd dat ik ongesteld zou moeten worden. Nu met tien weken heb ik het nog dageklijks maar ietsje minder heftig en steeds maar een paar minuten. Vooral 's avonds last van. Alles is goed, ik wordt nu juist btje ongerust als ik een dag niets voel
ik had ook hele heftige krampen toen ik 5 weken zwanger was, kon soms niet meer staan van de pijn zo extreem pfff. Was niks aan de hand babyboy is alweer ruim 4 maanden