Hallo allemaal, Gisteravond toen ik Milan naar bed bracht, heeft hij zich 2x van buik naar rug gedraaid! Ben zo trots! Het gaat als volgt: Ik leg hem op zijn buik, hij plaatst dan zijn knietjes onder zijn kont, zet kracht en dan kukelt hij zo op zijn zij door op zijn rug! Ik stond te glimmen boven zijn bedje
Helemaal super! Kan me voorstellen dat je als moeder een enorm trots gevoel krijgt als je kindje weer iets nieuws kan. Geniet er lekker van en van alle nieuwe dingen die hij in de toekomst nog gaat ontdekken
Hoi, hoi! Geweldig he? Mijn zoontje is nu 4 maanden en 2 weken en heeft gisteren voor t eerst van rug naar buik gerold! Andersom lukt nog niet. Eerst dacht ik nog: huh? Ik had m toch op zn rug gelegd..? Maar toen hij eenmaal de smaak te pakken had......!! Wat voelde ik me trots! Genieten he?
Hoi, Ja het is echt heerlijk genieten! Ik lees overal dat kindjes die voor het eerst draaien, vaak van rug naar buik draaien, maar ik denk dat Milan, omdat ie op zijn buik slaapt, dus eerst van buik naar rug heeft geleerd! Hij heeft het trouwens vandaag niet gedaan, zou het dan toch toeval zijn geweest......
Het zou best toeval kunnen zijn, maar dat maakt het niet minder leuk toch En hij doet het vast en zeker heel snel weer! Ik denk ook dat de nood van buik naar rug minder groot is. Sinds Tobe van rug naar buik weet te draaien, doet hij niet anders. Maar op zijn buik kan ie natuurlijk veel meer zien dus dat is echt veel interessanter