Hallo, Ik heb een vraagje ik weet niet of dit de goede topic is maar hoop dat iemand me informatie kan geven. Zelf is bij mij dik 2 jaar geleden pcos geconstateerd, uiteindelijk na clomid, Leo behandeling kreeg ik met gonal f eindelijk een eisprong en is onze zoon geboren, na 5 maanden ben ik spontaan zwanger geraakt. Al een tijdje dacht ik om te kijken of ik later(over een paar jaar) eicellen te doneren. Dit kwam doordat het spuiten lang op zich liet duren het was nog een keer ophogen of nog een andere mogelijkheid tot zelf zwanger te worden,, eicel donatie.. Nu het ons gelukt is wil ik graag andere vrouwen helpen en ben me een beetje aan het inlezen maar las dat een voorwaarde was dat je geen cyclusstoornis mag hebben.. Is hier iemand die ervaring heeft met pcos en toch eicel doneren?
Volgens mij mag je inderdaad geen eicellen doneren als je PCOS hebt. Maar wel lief dat je het overweegt!
Ben er al een tijdje mee bezig, wil ook na de bevalling met een gyneacoloog praten (maar dat duurt nog even) dacht gisteren eens kijken naar de voorwaarden... Pff dan schrik je toch.. Ik bedoel ik heb genoeg eitjes als ik goed gestimuleerd word... Zou echt balen zijn als het hierdoor niet kan... Hopelijk is er iemand of kent iemand die dit wel heeft gedaan