hallo, ben nu bijna 19 weken zwanger, en toch nog zo'n kleine buik! pfff maak me daar best wel zorgen over... weegt en is ze wel groot genoeg Heb nu 4 zoontjes, en van hen kon je er niet naast kijken nu word het een meisje. zijn er nog meiden met een kleine buik groetjes
Tot 20 à 21 weken ook geen buik gehad, terwijl het de 2e is. Maar daarna is de inhaalslag ingezet, loop nu zelfs voor. Gisteren bij de vk geweest en mijn buik groeit nu te hard, over 2 weken dan ook een groeiecho voor de zekerheid. Dus geniet nog maar even van je kleine buikje, zometeen is hij ineens een stuk groter.
mercikes meid, ja was ook nog geen grammetje verzwaard en dan maak je je best wel zorgen volgende week naar mijn 20 weken echo, misschien stom maar denk dat ik dan pas ga kunnen genieten
Hier ook zwanger van een meisje na 2 jongens. Mijn buik ik nog steeds kleiner dan bij de mannen! Zeker vergeleken bij mijn tweede! Misschien dat ik nog een eind-groeispurtje krijg, maar ik denk niet dat ons meisje de 4730 gram gaat halen... Ik heb wel last van mijn banden, maar het dragen is echt minder zwaar! Geen zorgen over maken hoor!
ik heb tot 19 weken ook een kleine buik gehad volgens de mensen om me heen maar de laatste weken is er een groeispurt gaande, let maar op die van jou komt ook nog! Vanaf 20 weken is je baby in principe volledig ontwikkeld en gaat dan vetjes krijgen, wij meer vruchtwater en ook wat vetopslag (beetje jammer dat dat erbij zit maar we doen het er maar mee he ). Maar ik ken je gevoel want je wilt toch gewoon een mooie zwangere buik die zichtbaar is !
Hier bijna 6 mnd zwanger en werd op de 9mnd beurs door de MvM informatrice aangesproken, of ik tzt met MvM wilde meedoen.... Dus ja, kleine buik haha. Krijg nu een klein groeispurtje, dus pas niet meer in mijn strakste kleren, maar pas nog steeds zo'n 2/3 van mijn eigen garderobe.
Ik ben zwanger van een jongen en bij mij kon je het oas echt zien met 23 wkn. met de kleine is alles goed en goed op groei.. zegt niks hoor dat je buik kleiner is.
jep, hier nog één! eerste zwangerschap ook inimini-buikje, begon pas vanaf ca. 24 weken wat zichtbaarder te worden.. uiteindelijk wel een flinke groeispurt gehad daarna nu bij de 2e groeit hij iéts sneller maar er zijn nog steeds zat mensen die niks aan me zien
Hier ook nog steeds geen buik, door me kleding zie je echt nog niet veel. Maar vorige week bij de echo was alles in orde, ook qua grootte van het meisje. Hoop ook dat mijn buik snel gaat groeien, want vind het ook leuk als mensen het echt aan mijn gaan zien.