Ik ben 3 maanden terug bevallen van een zoontje. Helaas heeft het vloeien bij mij tot 10 weken na de bevalling geduurd. Omdat ik dit wel erg lang vond, had ik de gynaecoloog gebeld omdat het volgens mij gemiddeld maar 6 weken duurt. Ze vertelde mij dat dit idd wel erg vreemd was en ook omdat ze na 6 wkn. een controle had gedaan en niets heeft kunnen ontdekken wat de oorzaak zou zijn dat het bloeden nog niet opgehouden was. Ze zei dat ik het een paar weken moest afwachten. Ik had s'middags de gyn gesproken en s'avonds werd ik voor de 1ste ongesteld en merkte dit omdat het bloeden ineens heel heftig was geworden. Dit heeft 1,5 week geduurd. Daarna heb ik 4 dagen niet gebloed en toen begon het weer dus zat al op 13 weken . Toch de gyn weer gebeld en moest naar het zkh. komen want dit was niet goed. De gyn ontdekte dat heel mijn vagina vol zat met poliepen. Dit was een reactie van mijn lichaam op het herstellen van de knip die ik gehad had tijdens de bevalling. Nu heeft ze er veel weg kunnen halen maar niet alles. Die ze weggehaald heeft, zijn opgestuurd naar het lab om te onderzoeken op kwaadaardige cellen. Dit doen ze als er een verdenking is op evt. kankercellen. Nu is mijn vraag eigelijk ofdat er meerdere mensen zijn die poliepen gekregen hebben na de bevalling en zoja, waren deze goed of kwaadaardig en kom je er helemaal vanaf of heb je kans dat ze weer aangroeien. Ook vraag ik me af ofdat het kwaad kan voor een volgende zwangerschap. Mijn baarmoeder was schoon gelukkig.