Hallo allemaal, Wij zitten in "de 2e ronde" na t stoppen met een Mirena. Volgens mn vorige cyclus van 31 dagen zou ik za. ongesteld moeten zijn geworden, tot nu toe niks... Wel heb ik al zo'n anderhalve week honger als een paard (wat ik anders nooit had) en ben ik voor de wekker wakker (das niks voor mij) en energie voor 3 (wat dan wel weer handig is om te zetten in schoonmaak woede Iemand die dit herkent? Alvast bedankt! groetjes uit Zeeland
Handig! Is het hele huis gelijk schoon. Ik herken er niks van, misschien kan je kijken bij zwanger -> eerste symptomen of dit een teken is. Enne, anders ff een testje ertegenaan? Liefs, Marrie
Ja die vreselijke honger herken ik, ik lijk wel een afvalcontainer, alles gaat erin ik zet gewoon die klep open Ik zit nu bijvoorbeeld aan de bak pepernoten die gisteren is overgebleven van Sint Maarten.
Dat honger ken ik ook wel...maarre die energie..? Als je nog wat over hebt, mag je het wel richting haarlem sturen pffff...
nee, nog geen test gedaan, mn man is as. woensdag pas weer thuis, wil dat denk ik wel graag samen doen. Haha, haarlem; energie wordt gebeamd!
morgenavond komt manlief thuis, heeft het nut om 's avonds te testen? Lees overal dat 's ochtends beter is... andere symptomen.... , t enige is dat ik al wel een paar dagen een zwaar gevoel onderin mn buik heb, bij mn liezen Fingers crossed.. [-o<
En? Ga je nog testen vanavond? Als je overtijd bent, kan je op elk moment van de dag testen volgens mij. Misschien in elk geval niet zo veel drinken voor je gaat testen? Ben zooo benieuwd! Liefs Tezzz
YES YES YES ! 2 x getest; ochtend en avond; en ze stonden er echt, 2 streepjes! ZWANGER ! (en da's wel te zien aan mn borsten ook...., en mn jeans zitten ook niet lekker meer, HELLUP! )