Heftige ovulatie pijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zoesje, 18 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Jee bagger :( wel heel herkenbaar ik had het ook was er gewoon misselijk van.. Neemt wel duidelijk af hier dus denk dan maar dat ie hier is geweest!

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Wat vervelend..
    Ik heb al sinds dinsdag steken en pijn,,
    Maar ovu testen blijven heel licht tot bijna wit,
    Slijm ook al dagen,.

Werden jullie testen wel donkerder of positief

3. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Het is wel vervelend die pijn denk ik, maar ik wou dat ik het ook had! Dan wist ik tenminste zeker wanneer mijn eisprong was. Nu moet ik echt uitgaan van de ovulatietesten.

4. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.
    Ik herken het niet, heb nooit eerder bewust mn ei gevoeld.. maar vorige week ongi, en de afgelopen dagen wel steekjes li onderin de buik.. Lees hier dat jullie dat dus vaak een aantal dagen voor de eisprong voelen.. Ik heb gister een ovutest gedaan, imo wit.. maar begrijp uit jullie verhaal dat het dus wel aan te raden is om door te gaan met testen, en het toch ook maar alvast gezellig te maken.. toch??

5. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik zou idd wel door testen! De pijn en steekjes kan wel aangeven dat je ei eraan zit te komen! Ideaal aan ovu testen of tempen is dat je dan nog precies kunt zeggen wanneer hij springt. Baal dat ik dat niet gedaan heb haha nu is het echt gissen..

6. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit zijn mijn ovu testen van afgelopen 2 dagen. Die onderste is van gistermiddag. Toen begon ik echt pijn te voelen. Vandaag nog niet getest maar heb nog wel pijn.alleen niet zo hevig meer

7. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Ik heb geen ervaring met ovulatietesten of temperaturen. Wel heb ik mij al een ongeluk gegoogeld of de pijn nu net voor of juist na de eisprong moet komen. Maar alles wat je erover kan vinden is zo tegenstrijdig. De meningen zijn blijkbaar verdeeld. Ofwel is het voor iedereen anders :(

8. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Ik heb altijd een paar dagen voor mijn eisprong een zeurende pijn. Ik voel dus het groeien van de follikels, niet de eisprong zelf.
    Als de pijn over is, is mijn ei gesprongen, heb dit ook bevestigd met ovulatietesten. Precies 14 dagen later wordt ik ongesteld..maar liever niet :p

9. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik denk idd dat de pijn die je voelt het groeien is en (bijna) springen van je ei! Ik heb een week pijn gehad en daarna een dag niks en de volgende dag vruchtbaar slijm.. Denk dat ie toen gesprongen is.. Dat was zaterdag! Dus m'n nod is opgeschoven naar rond Sinterklaas.......

10. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ik herken het..
    Sinds vrijdag buikpijn gehad en nu nog een beetje.. Daarbij geen eetlust en af en toe vlagen misselijk.
    Ovutesten alleen helaas niet knallend.
    Wel iets donkerder gisteren, maar vandaag alweer lichter.
    Morgen maar weer nieuwe testen bestellen en nog maar even doortesten. Zit nu op dag 37.

11. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Zou je m dan toch al gehad hebben je ei? Of weer een lange cyclus (gezien je handtekening) en dat ie nu niet doorgegroeid is? Vervelend he dat wachten en geduld!!

12. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ik weet het niet zo goed meer.. Dus test gewoon door.
    Gister voor de zekerheid wel gezellig gemaakt :)
    Ja ben erg slecht in wachten ;)
    Bijna 8 maanden bezig en nog maar in de 3e cyclus.

13. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Dat zou een leuk cadeautje zijn...
    Duim voor je!

14. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Zou willen dat de mijne zo knalde.. Hij blijft nu hangen op jouw eennalaatste zeg maar.
    Succes met wachten!

15. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Ja idd!! Thanks!

En wachten duurt echt lang.. Bij m'n eerste had ik ook van die mega lange cyclussen, 9 maand bezig geweest en maar 3 rondes gehad, maar wel in de laatste ronde raak! Alles kan 😇

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hier gister mijn ei gevoeld bohhh wat voelde ik me beroerd,. Buikpijn he.mb voor het eerst een paracetamol moeten pakken.. linker kant krampen.. gelukkig vanmorgen geen last meer 😄 en vandaag omowitte test 😄

17. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Zo die is duidelijk dan!! Nu afwachten dus! 😁

18. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toen hij zo knalde deed het ook vet pijn😂 nu maar wachten. Klinkt misschien heel gek maar ik ben er nu niet zo heftig mee bezig in mn hoofd als voorgaande keren

19. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Hier nog steeds buikpijn. Gisteravond een paar uur in de zetel en vanmorgen weer.

Mijn ei kan het niet meer zijn want dat was ergens begin tot midden vorige week, maar wat het dan wel is...??

20. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Innesteling?? Zou kunnen denk ik!

Deel Deze Pagina