Jee bagger wel heel herkenbaar ik had het ook was er gewoon misselijk van.. Neemt wel duidelijk af hier dus denk dan maar dat ie hier is geweest!
Wat vervelend.. Ik heb al sinds dinsdag steken en pijn,, Maar ovu testen blijven heel licht tot bijna wit, Slijm ook al dagen,. Werden jullie testen wel donkerder of positief
Het is wel vervelend die pijn denk ik, maar ik wou dat ik het ook had! Dan wist ik tenminste zeker wanneer mijn eisprong was. Nu moet ik echt uitgaan van de ovulatietesten.
Hoi hoi. Ik herken het niet, heb nooit eerder bewust mn ei gevoeld.. maar vorige week ongi, en de afgelopen dagen wel steekjes li onderin de buik.. Lees hier dat jullie dat dus vaak een aantal dagen voor de eisprong voelen.. Ik heb gister een ovutest gedaan, imo wit.. maar begrijp uit jullie verhaal dat het dus wel aan te raden is om door te gaan met testen, en het toch ook maar alvast gezellig te maken.. toch??
Ik zou idd wel door testen! De pijn en steekjes kan wel aangeven dat je ei eraan zit te komen! Ideaal aan ovu testen of tempen is dat je dan nog precies kunt zeggen wanneer hij springt. Baal dat ik dat niet gedaan heb haha nu is het echt gissen..
Dit zijn mijn ovu testen van afgelopen 2 dagen. Die onderste is van gistermiddag. Toen begon ik echt pijn te voelen. Vandaag nog niet getest maar heb nog wel pijn.alleen niet zo hevig meer
Ik heb geen ervaring met ovulatietesten of temperaturen. Wel heb ik mij al een ongeluk gegoogeld of de pijn nu net voor of juist na de eisprong moet komen. Maar alles wat je erover kan vinden is zo tegenstrijdig. De meningen zijn blijkbaar verdeeld. Ofwel is het voor iedereen anders
Ik heb altijd een paar dagen voor mijn eisprong een zeurende pijn. Ik voel dus het groeien van de follikels, niet de eisprong zelf. Als de pijn over is, is mijn ei gesprongen, heb dit ook bevestigd met ovulatietesten. Precies 14 dagen later wordt ik ongesteld..maar liever niet
Ik denk idd dat de pijn die je voelt het groeien is en (bijna) springen van je ei! Ik heb een week pijn gehad en daarna een dag niks en de volgende dag vruchtbaar slijm.. Denk dat ie toen gesprongen is.. Dat was zaterdag! Dus m'n nod is opgeschoven naar rond Sinterklaas.......
Ik herken het.. Sinds vrijdag buikpijn gehad en nu nog een beetje.. Daarbij geen eetlust en af en toe vlagen misselijk. Ovutesten alleen helaas niet knallend. Wel iets donkerder gisteren, maar vandaag alweer lichter. Morgen maar weer nieuwe testen bestellen en nog maar even doortesten. Zit nu op dag 37.
Zou je m dan toch al gehad hebben je ei? Of weer een lange cyclus (gezien je handtekening) en dat ie nu niet doorgegroeid is? Vervelend he dat wachten en geduld!!
Ik weet het niet zo goed meer.. Dus test gewoon door. Gister voor de zekerheid wel gezellig gemaakt Ja ben erg slecht in wachten Bijna 8 maanden bezig en nog maar in de 3e cyclus.
Zou willen dat de mijne zo knalde.. Hij blijft nu hangen op jouw eennalaatste zeg maar. Succes met wachten!
Ja idd!! Thanks! En wachten duurt echt lang.. Bij m'n eerste had ik ook van die mega lange cyclussen, 9 maand bezig geweest en maar 3 rondes gehad, maar wel in de laatste ronde raak! Alles kan 😇
Hier gister mijn ei gevoeld bohhh wat voelde ik me beroerd,. Buikpijn he.mb voor het eerst een paracetamol moeten pakken.. linker kant krampen.. gelukkig vanmorgen geen last meer 😄 en vandaag omowitte test 😄
Toen hij zo knalde deed het ook vet pijn😂 nu maar wachten. Klinkt misschien heel gek maar ik ben er nu niet zo heftig mee bezig in mn hoofd als voorgaande keren
Hier nog steeds buikpijn. Gisteravond een paar uur in de zetel en vanmorgen weer. Mijn ei kan het niet meer zijn want dat was ergens begin tot midden vorige week, maar wat het dan wel is...??