Ik heb sinds gister 'last' van wat waterige afscheiding, vrij helder, zeker niet wit. Ik heb zondag of maandag mijn nod.. Kan het een goed teken zijn of juist niet ?? Ik heb nergens last van verder, vorige 2 menstruaties een week ervoor erg last van mn baarmoeder (miss ontpillen) nu niks, af en toe steekjes bij mn liezen..maar dat is alles..
Het kan hoor ik heb wel dunne witte afscheiding.. Maar dat is voor iedereen verschillend ) Hoop op een positieve zwt )
Ja het is nu ook meer wat cremeig geworden.. Gister was helder.. Nu wat dikker ook.. Maarja haha dit zal ook wel weer bij iedereen anders zijn.. Waarom niet gewoon algemene symptomen ?!
ik merkte vandaag ook waterig slijm. mijn NOD is in aantocht..... afgelopen week was ik droog, dus ben benieuwd!
Spannend!! Ik duim voor je! Heb je verder al symptomen?? Ik zit er op te wachten maar voel vrij weinig, af en toe wat steekjes in de liezen..maarja dat kan van alles zijn
verder last van mijn bekken... in mijn vorig zwangerschap had ik behoorlijke last van bekkeninstabiliteit. ik weet niet of ik het mag linken aan een nieuwe zwangerschap in zo'n vroeg stadium. waarschijnlijk verkeerde houding met tillen gehad.... maar ja, je gaat overal aan denken. haha geen andere klachten te bespeuren, dus afwachten maar. ik heb wel veel zin in een mcflurry.... haha... maar dat heb ik altijd!
Haha jaaa daar heb ik ook altijd wel zin in!! Vooral de Rolo maar die hebben ze volgens mij niet meer
gisterenavond beetje roze bij afvegen. vandaag beetje oud bloed. sinds vanmiddag weer helemaal schoon. spannend!!!
Dat is idd spannend ja! Hier ist ook spannend.. Ik heb sinds vandaag wat meer krampjes en een wat gevoelige baarmoeder.. Jij kan al bijna testen.. Wanneer ga je het doen??? )
JAMMER, JAMMER! Vandaag ongesteld geworden. Hup, op naar de volgende ronde! Jij succes! Ik duim voor je dat het raak mag zijn.
Bij mijn dochter was het eigenlijk net als normaal, bijna niks voor mijn nod. Bij deze was het cervix slijm nooit meer verdwenen en heb dit gehad tot de 10de week. Valt dus niet echt wat over te zeggen. Bij de 2de had ik wel zoiets van, ik kan tochniet zolang cervix slijm hebben? Dus dat deed wel de belletjes rinkelen.
Oooowh dat is jammer Flippo!! Maar we geven niet op .. Ik zeg alvast we want ik voel em ook al aankomen ! Sinds vanmiddag erg gevoelige buik.. Wel vrij hoog maar voelt als ongipijn.. Hele dag wel een raar gevoel bij mn middenrif en last van mn maag af en toe.. Heel vervelend, maar zal wel wat anders zijn want heb dit nog nooit zien staan bij symptomen in de eerste weken Ik laat het nog weten.. Succes in de volgende ronde !
Gefeliciteerd! Ik hem ook diezelfde afscheiding, gisteren ook weer constant steekjes in mijn buik.. Vind het zo spannend!