Hallo, Bij mij is gister een curretage gedaan, maar sindsdien heb ik helemaal geen bloedverlies meer gehad. Na de operatie zat er een klein beetje bloed in het verband, maar daarna is er niks meer gekomen. Is dat normaal?
geen idee. met zulke vragen kun je ook beter even het ziekenhuis bellen ipv op een forum vragen. ik bloedde wel heftig nog na de curretage, maar dat is enkel mijn ervaring.
Kloko, ik heb meerdere keren een curettage gehad, waarvan 1 keer ook geen bloed, alleen dat kwam toen ineens 5-6 dagen later... Als je je ongerust maakt, even het ziekenhuis bellen, heb ik ook zo vaak gedaan... Kun je het een beetje een plekje geven allemaal? Heftig he, wat er gebeurd in je leven als dit je overkomt??
Ik ben vandaag gecuretteerd en had ook nauwelijks bloedverlies. Was prima volgens verpleegster. Ondertussen nu thuis wel wat bloed maar minder dan bij menstruatie.
ik had ook alleen in het zkh nog wat bloedverlies en thuis niet meer. toen ik het aan mijn gyn vroeg zei hij: 'fijn toch? het is al erg genoeg allemaal.' hij vond het dus volkomen normaal.