Clomid 150, fm dag 15: 15 mm follikel. Wanneer eisprong?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Blabla01, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen heb ik een fm gehad op dag 15, met clomid 150 (nadat 50 en 100 niks deden). Er was 1 follikel van 15 mm te zien. Super spannend dus, dit wordt mijn eerste eisprong en dus de eerste kans om zwanger te worden. Wanneer denken jullie dat ik een eisprong zal hebben? Wat zijn ervaringen?

2. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Ik heb wel eens gelezen dat een eicel ongeveer 2 mm per dag groeit gemiddeld, dus ik denk dat de eisprong er wel aan zit te komen! Heeft de gynaecoloog er nog iets over gezegd?

Heel veel succes!! :)

3. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gynaecoloog heeft daar nog niks over gezegd, moet zaterdag weer heen. Vermoed dat ik dan wel te horen krijg wanneer ze een eisprong verwachten.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een eisprong vindt volgens mij plaats als de follikel rond de 21 mm is.
    Dus ik vermoed eisprong rond aanstaande zondag.

5. NieRo

NieRo Actief lid

22 okt 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Misschien ben ik al te laat met mijn reactie, maar bij mij zeiden ze dat een follikel ong 2 mm per dag groeit. Een normaal ei springt bij 20-22 mm, maar dat kan bij stimulatie door clomid ook iets later zijn. Bij mij was er nog een eitje dat nog niet gesprongen was van 23mm, waarschijnlijk is dit pas 2 of 3 dagen later gesprongen. Mij adviseerden ze (naast de follikelecho's) ook ovulatietests te doen voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina