Vertellen op het werk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wennepen, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Van de week wil ik mijn collega's vertellen dat ik zwanger ben. Ik wil het op een "leuke" manier vertellen.
    hebben jullie misschien leuke ideeën?

2. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ik heb het vandaag verteld na 2 weken vakantie (werk op een school).
    Schoof daarbij mijn mobiel onder de ogen van mijn collega's. Daarop stond de foto van onze echo. Eerst kreeg ik enkele reacties van wie is die??
    Van sommige die het gelijk zagen die vonden het echt geweldig. ;) Alleen maar leuke reacties gehad! Succes met het vertellen! ;)

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik had zakjes gemaakt met blauwe en roze chocolaatjes erin vastgebonden met een lintje en daaraan een kopie van de echo foto..

enorm leuke reacties gehad!!

4. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Ik had een toren gemaakt van soesjes en bestrooid met roze en blauwe muisjes. Ukkie was toen ongeveer zo groot als een soesje.

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    aaahhhhhwwwww dies leuk!!

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.197
    10.801
    113
    Wij hebben morgen een nieuwjaarsthee met als thema "my something new for 2012". Iedereen is gevraagd met iets nieuws, een nieuwtje of een plan te komen. De insiders weten al wat mijn something new is :)

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Middenin een goedemorgen-hoe-was-je-weekend-gesprek gezegd: "oh, deze foto moet jullie nog zien trouwens!" en de echofoto onder de neus van mn collega's gedrukt

8. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    niks speciaals gewoon gezegd

9. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb het ook gewoon gezegd. Alleen bij mijn (schoon)ouders en vriendinnen hebben we iets speciaals gedaan.

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Op mijn werk heb ik het inderdaad gewoon gezegd.

11. samkids

samkids Niet meer actief

Bij ons is het traditie stroopwafels te trakteren als je wil vertellen dat je zwanger bent. Ik heb gisterenochtend dus stroopwafels op de koffietafel gezet. Men gaat dan een beetje speculeren onder elkaar en na een tijdje 'onthul' jij je als stroopwafel-leverancier.

Op mijn vorige werk was het traditie appelkruimenvlaai te trakteren. Dan werd er 's ochtends een briefje opgehangen dat er om half 11 appelkruimelvlaai was. Dan werd er ook de hele ochtend druk gespeculeerd en om half 11 onthulde de toekomstige vader of moeder zich.

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ga morgen cupcakes trakteren met een chocolade of fondant babytje erop. Kijken of ze snappen van wie het komt, we hebben maar 3 vrouwen waarvan 2 kans maken ;)

13. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    wat grappig drew, en hadden je collega's door dat het om jou ging?

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bij de eerste iedereen samen geroepen, collega's dachten dat ik ontslag ging nemen :p Heb hen toen de echo laten zien, toen wisten ze genoeg ;)

Nu heb ik een sms met kerst gestuurd omdat we het toen ook pas aan de ouders hebben verteld. En ik had ook een week verlof nog en wilde niet dat ze het via via gingen horen.

Deel Deze Pagina