Heftige poetsdrang en schoonmaakmiddelgeurverslaving.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DeeLighT, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hahaha daar komt chai binnen " VK heeft u een emmer met water en wat bleek voor mij,, owja en een schuursponsje want u plee ziet er werkelijk waar niet uit!":p

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Chai, haha dat herken ik ook.....
    Laatst was volgensmij mijn geluksdag, ik ging ergens naar het toilet lag er nog bleek in!!! Woehoe!!! Lekkerrrrr.

Nou dames, ik denk dat ons aanrecht na de zwangerschap een centimetertje dunner gaat zijn van al dat geschrob :p.
    Gister ontdekt dat de saniteirreiniger (stond achteraan) ook superlekker ruikt dus nu maar weer daarmee het aanrecht afgeborsteld.... en de wc meteen gedaan etc etc....

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

OK Meld het nog maar wel even bij je vk, (het is niet heel gek hoor):)

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hmm oh ja, Blue Wonder is mijn beste vriend sinds een paar weken.
    Ben druk in de weer met m'n doekje en fles, aanrecht een paar keer per dag, blinken moet ie! *kijkt duivels*
    Oh ja en ik baal als een stekker dat we Glorix zonder chloor hebben gehaald want ik vind niks zo lekker ruiken als een wc die net met chloor is geboend ;)

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    NooNoo, haha je beste vriend. Zo voelt het hier ook.

Gisteravond was het weer zover.... De hele douchecabine met antikal afgeborsteld en daarna de tegeltjes met bleek gedaan. Lag om 01.00 in bed :)
    Als ik 'm nu open doe ruikt het lekker naar zwembad :) dus dat doe ik een paar keer per dag, effe lekker ruiken!

6. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wanneer begon dit bij jullie??? Ik zit erop te wachten namelijk ;). Ik kan nu die sterke geuren nog helemaal niet verdragen en ik hoop zo dat het weer gaat komen want ben van mezelf al een beetje poets-opruim gek hihi :D

7. Chai

Chai Niet meer actief

Gahahaha!!
    Nou ik was dus werkelijk aan het rondkijken in die plee of er iets stond om mee schoon te maken dus he.
    En dan heb ik nogniet gezegt dat het om remsporen ging in de plee die niet van mij waren!!!!! :)

@mamakarlien,
    Het begon bij mij vanaf een weekje of... 27 denk ik.
    Ik ben ook altijd al gek op een schoon huisje, maar je zal duidelijk het verschil gaan merken. Ik blijf het liefst aan de gang, zodra er 1 haar ligt gaat de stofzuiger gelijk weer even aan, haha..

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    mamakarlien, ik ben normaliter wel makkelijk in het huishouden, dat wacht wel denk ik dan.

Het begon echt met een week of 30......

Chai: getverrrrrr:)

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV

Hahaha! Hier net zo gek... Ging gister heletijd boven plassen, omdat ik de badkamer net had geboend...;)

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hebben jullie het ook met veranderingen in je interieur dan?

Ik heb echt ZOOO'N zin om het hele trappengat aan te pakken, is nu spierwit en ik zit al een paar dagen te denken om naar de bouwmarkt te gaan om een emmer gekleurde structuurverf te halen. Weet alleen niet of het verstandig is, in hoeverre is mijn smaak betrouwbaar onder invloed van al die hormonen? :D

Of onze slaapkamer, is nu overwegend wit met antraciet. Ziet er wel netjes uit, maar gewoon niet zo spannend.
    Ik wil dus heel graag een romantische look maken daar met witte en pastelkleuren... geen idee waar ik moet beginnen, ik zie me zelf echt niet staan op de ladder en een emmer verf. Of toch wel? ;)

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    NooNoo, lekker doen! Ik heb ook sommige dingen in huis aangepast, bijv qua indeling en het is geweldig.

Doordat je brein zich helemaal instelt op praktische zaken komt het echt goed!

Aatje, echt een actie voor mij ook!!! Krijg alweer zin in bleeksnuiverij.

Deel Deze Pagina