Ons mannetje is een smal mannetje en kleding van hema past hem niet want dat is gewoon te breed voor hem, terwijl de lengte dan goed is. Maar hoe zit dat met de kelding van prenatal? Valt die gewoon op maat, of valt dat ook breed? Wil dat weleens proberen, want nu blijf je een beetje in noppies, z8 en name it hangen. Hij is met 6 maanden 6800 gram en 68 cm.
Heb ooit eens 1 keer wat bij prenatal gekocht voor onze dichter die had maat 62 en paste in maat 56, maar dat is alweer ruim 2 jaar terug en dat was 1 jurkje.
Dan zou je met het merk Lief! goed zitten. Die vallen heel smal. Prènatal valt precies. Dus niet groter of kleiner
Bij Prenatal wisselt het ook erg wat je van het rek pakt vind ik. Sommige shirts zitten hier goed, maar anderen te kort en te wijd (Hier ook een lang, smal mannetje). Ik blijf hier ook wat op Noppies hangen. Frendz van V&D valt trouwens smal. Daar heb ik de laatste keer broekjes en shirts vandaan..
Goed dat je het zegt! Ik had bijna wat besteld voor m'n dochter van dat merk. Dat gaat Miss buddha nooit passen haha!
Prenatal valt redelijk normaal volgens mij. Ze verkopen ook Noppies, dat valt klein en smal. Baby blue bij Ter Stal valt ook erg klein en vaak smal!
Ik vind prenatal niks. Te breed en vaak te kort. En ook nog eens korte mouwen. Als ik iets leuks zie en het is van hun eigen merk hang ik het terug.
Frendz van VD valt inderdaad supersmal! Heb wel eens wat gekregen, maar onze kleine man heeft "korte" beentjes en die broeken zijn echt megalang! Ook de rompers zijn krapjes. Shirtjes vielen dan weer wel goed. Prenatal valt naar mijn mening ook precies. Met name rompers en broekjes. Maar goed, dat ligt dus ook aan het postuur van je baby. Hema was hier ook altijd te breed qua broekjes. Rompers vallen wel goed.
Ik heb verschillende dingen van prenatal, het meeste valt groot maar heb ook een polo die echt klein valt. Het is dus echt verschillend. Ik vind feetje of dirkje heel fijn voor mijn lange mannetje.
Bedankt voor jullie reacties. Dirkje valt veel te wijd voor hem (broekjes weet ik niet), heb het al een paar keer gehad, maar is het niet. Feetje vind ik de shirtjes vaak erg krimpen, maar dan zou ik voor een maatje groter moeten kijken. Frendz van v&d zou ook een optie kunnen zijn, dan moet ik daar eens kijken.
Prenatal valt indd breed, feetje valt smal maar ook snel kort dus kan je indd beter voor een maat groter.