Hoi Meiden, ik heb een vraagje. Heb deze zwangerschap wel eens wat rugpijn gehad, voornamelijk vanuit ishias. Maar de pijn was goed te handelen. Juist de laatste weken minder last van gehad. Echter donderdagavond wilde ik de stofzuiger naar boven tillen en schoot t opeens heel erg in mijn rug. De rest van de avond rustig aan gedaan en t deed pijn, maar in rust viel t mee. Sinds gisteren wordt de pijn erger en straalt nu ook uit naar mijn rechterheup. Vannacht ben ik naar de wc geweest en daarna zoveel pijn in bed dat ik bijna moest huilen van de pijn. Na een tijdje zakte de pijn, maar met elke beweging schoot t er weer in en bleef de pijn hangen. Nu is mijn vraag, herkennen mensen dit rond deze termijn. Ben ik gewoon door mijn rug gegaan en is fysio een optie of kan dit ook bekkeninstabilitiet zijn? Maar kan dat dan zo plotseling? X
Klinkt meer als door je rug gegaan of dat gewricht even wat verschoten. Mijn bekkenpijn kwam langzaam op beide keren met 10 weken en vanaf 20 weken kan ik nog nauwelijks wat. Voor de zekerheid ff naar de fysio. Succes
Het klinkt alsof je goed door je rug bent gegaan, lijkt ook op isias of spit. (Ik heb dit buiten de zwangerschap regelmatig) Ik zou het even bij een fysio laten nakijken. Als het toch bekkeninstabiliteit is kan hij/zij dat ook constateren. Sterkte!:
Dank jullie wel voor de reacties. Dacht zelf idd ook dat t meer leek op door mijn rug gaan. Maar nog nooit gehad voor de zwangerschap dus weet niet hoe t voelt. Stelt me wel gerust dat t waarschijnlijk geen bekkeninstabiliteit is. Anders zouden t een lange 16 weken worden. Ik wacht even tot na t weekend af en als t zo blijft ga ik dan idd even naar de fysio. Xx