Menstruatie na miskraam anders?

Discussie in 'Miskraam' gestart door itakepictures, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Dames, is jullie ervaring ook dat de eerste menstruatie na je miskraam echt anders is? Minder pijn, maar wel echt superveel vloeien en veel stolsels. Het lijkt ook alleen maar meer te worden na een paar dagen, dat is echt zo anders dan voor m'n miskraam. Is dit normaal of is het verstandig om de VK even te bellen?

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ja dat was bij mij de eerste keer ook heel anders.. Veel meer vloeien en idd veel stolsels.. Is nu overigens nog steeds zo en we zijn al een paar maand verder.. Het komt ook veel later op gang, eerst een paar dagen heel lichtjes ongesteld en dan barst het ineens los, dat was voorheen ook niet zo..

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja mijn eerste ongesteldheid na de mk, duurde 2,5 week!

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ja.. Net of je dan een extra opruiming krijgt. Had het ook zo, menstruaties waren meer bloedverlies dan de miskraam zelf.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Het is bij mij juist nu veel korter. Heb 1 dagje ongi krampen gehad en 2 dagen later begon ik te vloeien. 2 dagen normaal zeg maar en 2 dagen bruinig verder niks! Heb wel hele pijnlijke borsten gehad (wat ik normaal alleen met zwangerschap heb zeg maar) en bloedchagerijnig (PMS!)

6. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Ik bloed 3 dagen na de cytotec behandeling nog steeds erg veel. Zo nu en dan nog wel buik pijn, volgens de arts in het ziekenhuis kan dit nog wel een paar weken aanhouden... Dus daar ga ik dan ook maar gewoon van uit.

7. XmoonlightX

Even voor de duidelijkheid, die 2,5 wk bloeden is niet de bloeding na de cytostec bij mij, maar echt de eerste menstruatie na de mk. Tijdens de mk heb ik 1,5 wk gebloed, en vanaf de eerste dag vd mk geteld begon ik na 26 dg weer te bloeden en dit duurde 2,5 wk. .
    Nu is mijn nod bijna weer, dus hopelijk zwanger maar daar ga ik niet van uit, dus ben benieuwd of deze ronde weer normaal is

8. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Ik had het ook, veel minder pijn dan normale menstruatie, maar wel heel veel bloedverlies. De ronde erop was het wel raak :) dus achteraf leek het voor mij wel alsof de boel even flink gereset was ofzo.
    Maar als het langer dan een dikke week duurt, of als het voor je gevoel niet goed zit kun je natuurlijk altijd even met je vlk overleggen.

9. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Thanks, ben blij dat ik niet de enige ben en het er bij hoort. Het is gister ineens vrijwel opgehouden, terwijl het vrijdag nog behoorlijk heftig was. Ik ga er maar vanuit dat het goed zit :)

10. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Ik heb het juist andersom..ben nu voor het eerst ongesteld sinds miskraam en bloedverlies valt wel mee, maar de pijn is echt veel erger dan ik normaal heb bij mijn menstruatie. Heel erg veel rug en buikpijn.

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nou ik was nu al een dag of 3 opgehouden met vloeien en nu is het weer opnieuw begonnen? Dat is toch ook raar? Iemand dit meegemaakt?

12. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

Ik heb na mijn MA7 weken gevloeid, 3 menstruaties van 2 weken en tussendoor bruinverliez en slijmproppen. Dit heb ik nog steeds tussendoor maar menstrueer nu eindelijk normaal (als voor de MA). Heb cytotec gebruikt.

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje dat is ook wat :( pfff ben je daarmee ook naar de gyn geweest? Is dat normaal dat dat gebeurd?

14. werveltje

werveltje Niet meer actief

Bij mij was het alle keren anders... na de eerste miskraam heb ik nog weken heel licht bloedverlies gehad. Bij de andere 3 duurde het soms een paar dagen langer voor ik ongesteld werd, maar qua menstruatie was het gewoon hetzelfde als altijd. Ik ben heel licht ongesteld, ivm dun baarmoederslijmvlies (dat is ook de reden dat het steeds misgaat)

15. SabineV

SabineV Nieuw lid

3 mei 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Begin maart van dit jaar heb ik ook helaas een MK gehad met bijna 9 weken. Ik was net 3 maanden gestopt met de pil toen ik zwanger raakte, dus echt goed zicht om mijn eigen normale cyclus heb ik niet. Tot aan de zwangerschap was het rond de 28-30 dagen. Mijn lichaam heeft het binnen een week (gelukkig) helemaal zelf opgelost, dus geen gyn of pillen aan te pas gekomen.

De eerste menstruatie na de MK kwam na 6 weken en die keer erna pas met 7(!) weken en ook echt heftig! Er daar tussendoor nog allemaal bruinverlies en troep. Binnenkort toch maar eens naar de huisarts voor een verwijzing naar de gyn??

Ik wil gewoon weer verder, hier word ik helemaal mesjogge van!!

Zo dat ben ik ook weer even kwijt! :)

16. XmoonlightX

Na je mk of je eerste menstruatie??

Bij mij is de eerste menstruatie vier dagen wel, twee dagen niet, vier dagen wel, 1 dag niet, vier dagen wel, 1 dag niet, 2 dagen wel...klaar....
    Dus al met al ruim 2,5 week..
    Nu de 2 e menstruatie, ben benieuwd of deze weer normaal is

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja m'n menstruatie bedoel ik. Miskraam was op 10 mei heb nog 4/5 dagen toen licht nagevloeid. Vorige week weer ongi voor t eerst. Ben benieuwd wat m'n cyclus nu gaat doen... Hoewel we even pauzeren blijf ik er toch mee bezig stom eigenlijk :)

18. XmoonlightX

Okay dus ja mijn eerste menstruatie duurde in totaal 2,5 wk met een paar tussenstops tussendoor ;)
    Ik had het idee dat na deze menstruatie pas echt alles eruit was. Heb in deze cyclus ook geen eisprong gehad.
    Inmiddels mijn tweede menstruatie nu, dus ben benieuwd of deze weer normaal i

Deel Deze Pagina